Sevgiliye Uzun Veda Sözleri

Sevgiliye Uzun Veda Sözleri. Yaşadığımız onca güne rağmen, harcanan emeklere rağmen hep giden oldun sen, sürekli gittin benden. Herkes kendi niyetini okuyor nasılsa.

Resimli Ölüm, Veda Sözleri Veda Mesajları Ve Sözleri
Resimli Ölüm, Veda Sözleri Veda Mesajları Ve Sözleri from enyeniguzelsozler.com

Çünkü bazen ne yaparsa yapsın veda edemez insan. Bir gidişi asla tek kişi hazırlamaz biri iter biri gider bunu anla artık elveda… ahtım seni sevmekti ya varsın imtihanım özlemek olsun. Sevgiliye veda sözleri vedalar çok acıtır doğrudur.

Kalbimi Kıran En Büyük Şey De Buydu.


Nihal atsız garip bir veda, boğazım düğüm! Nasıl bıraktığımız değil, önemli olan birlikte geçirdiğimiz zamandır. Çay içer, kitap okur, namaz kılar, dua ederiz.

Aslında Sen Bana Hiç Gelmedin Ki.


Fakat onlar bilmiyorlar ki ben seni bir gün değil hergün seviyorum. Canım sevgilim senden uzakta yaşamak zor olsa da senin hasretinle yaşayacağım, sen 12 ay sonra yanıma geldiğimde hasretimi kurşuna dizeceğim. Veda etmek hiçbir şey ifade etmez.

Ayrılık Bile Arkadan Helal Diyecek.


Ey sevgili, senin aşkın bende sonsuz olsun da, o benim hep kanayan yaram olsa da fark etmez. Herkes kendi niyetini okuyor nasılsa. Değişik dillerde, değişik duygularda , değişik hislerde.

Başlayan Düşü Şafakla Birlikte Dağıtır Ansızın Her Gün Batımı… Kalmadı Artık Içimde Sana Ait Bir Ben, Kalmadı Bende Senin Için Taşıdığım Kalp, Ayrılıklar Öldürdü Içimdeki Seni, Ayrıldık Artık Sevgilim… Acının Umutları Yok Ettiği Anda, Umutları Yeşertecek Bir Sevgiye Ihtiyaç Duyarsan Ben Hep O Bildiğin Adresteyim.


En güzel veda sözleri sevgiliye ay gibi parlak bir gecenin ölüme götürecek kadar sihirli bir şarkısısın, seni ben dilde değil yürekte sevdim senin için ben ölüme not bıraktım anla beni ne olur notum sadece sana elveda. Gittiğin zaman büyük gitmeyi bileceksin. Askere giderken sevgiliye mektup yazmak yol boyunca ona sizi unutturmayacak hatta yarenlik edecektir.

Dosta Veda Sözleri, Sevgiliye Elveda Sözleri, Arkadaşa Veda Sözleri Nelerdir?


Yaşadığımız onca güne rağmen, harcanan emeklere rağmen hep giden oldun sen, sürekli gittin benden. Kisa veda sözleri̇ hiç gitmeyecekmiş gibi seversin. Ölüm, veda sözleri resimli sayfamızda ölüm ile ilgili resimli sözlerin yanı sıra veda mesajları ve veda ile ilgili resimli sözler bir arada

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Veda Sözleri"