Yeni Flörte Uzun Mesaj

Yeni Flörte Uzun Mesaj. Seninle harika bir yıl geçirdim. Issız bir çölde bulduğum su misali seviyorum seni.

Kırklareli'nde kar yağışı başladı Yeni Mesaj
Kırklareli'nde kar yağışı başladı Yeni Mesaj from www.yenimesaj.com.tr

Uzun yazılmış mesajlar sözler onu o olduğu için seversin. Yeni yılın sağlık mutluluk ve başarı dolu geçmesini dilerim. İşte karşınızdaki kişiyi şanslı hissettirecek etkileyici günaydın mesajları;

Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım Hayata, Senin Adınla Baktım.


Öpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. Günlerimin ışığı gecelerimin yıldızısın sabahlarımın güneşi gecelerimin aysın sabahlarımın günaydını gecelerimin dumanısın bebeğim günaydın. Bu harika yıl sona erse bile, seninle daha uzun yıllar geçirmek istiyorum.

Beni Güldürdün, Bana Birçok Yönden Aşkı Gösterdin.


Dogum gunu mesajlari sevgiliye arkadasa dogum gunu mesaji osevio. Ellerini tuttuğunda avuç içlerindeki teri seversin. Bu tarz mesajları sadece eski sevgilinize değil, hiç kimseye atmayın.

Güzel Şeyler Hiç Bitmesin, Mesela Senin Sevgin.


Karşısına çıktığında utanacağın bir noktaya gelme. Hayatımın geri kalanını seninle geçirmek için sabırsızlanıyorum. Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder.

Sevgiliye Uzun Dogum Gunu Mesajlari 2021 En Uzun Yas Gunu Mesajlari.


Belki de ilerdedir yaşanacak günlerin en güzelleri. Sizlere ve sevdiklerinize iyi geceler dileriz. ** kutlu olsun doğum günün, kötülükler uzak olsun.

Sabah Yataktan Kalktığı O Suratsız Hali Bile Çok Hoştur, Sevilesidir.


Ne zaman karanlığa düşsen o ışık yolunu aydınlatsın. Seninle harika bir yıl geçirdim. Uzun yazılmış mesajlar sözler onu o olduğu için seversin.

Posting Komentar untuk "Yeni Flörte Uzun Mesaj"