Galatasaray Aşk Sözleri Sevgiliye

Galatasaray Aşk Sözleri Sevgiliye. Kimler geldi kimler geçti sahalarımızdan kimler yedi kimler gollerimizi biz bu stadların kralıyız bunu unutmayınız!!! Sarı deyince kırmızı demeyen sevgiliyi neyleyim !

Sevgi Sözleri Kapak Fotoğrafları Yaşanacak Dünya
Sevgi Sözleri Kapak Fotoğrafları Yaşanacak Dünya from yasanacakdunya.net

Galatasaray sözleri tarih yazmak senin tarihinde var ci̇mbomun. Şereftir seni sevmek senle ağlayıp gülmek galatasaray sevgisi sürecek sonsuza dek yetmiyor ki stadılar kalbimiz senle çarpar layıksın bu sevgiye şanlı galatasaray. Sevgin hiç bitmeyecek, kıyamet gününe kadar.

Keyfe Gider Alayına Gider Galatasaray Lıyz Şeklimiz Yeter Asaletin Diğer Takımlara Yeter.


Seni hayatımın sonuna kadar beklerim aşkım. Eğer bir gün öleceksem tabutumun üstüne sarı kırmızı güller atılıp mezar taşıma “galatasaray sevdalısı” yazılacaksa ölüm hoş gelsin sefa gelsin. Her anım seninle, sen olmasaydın eksik olurdum, yok olurdum.

Türk Tarihin Vazgeçilmez Tek Takımı Vardır Oda Cimbomdur.


Kanım kırmızı kalbim sarı bu büyük sevgi cimbombom. Galatasaray aşk sözleri sevgiliye maret 16, 2021 posting komentar galatasaray ozledim sadece zamanin gecmeyisini ozledim seni galatasaray aslanlar fotografci logolari ask. Her beste her hece senin için cimbom’um.

Kimler Geldi Kimler Geçti Sahalarımızdan Kimler Yedi Kimler Gollerimizi Biz Bu Stadların Kralıyız Bunu Unutmayınız!!!


Bir sevgili istiyorum “sari” kadar asil “kirmizi”kadar umut versin “sari” dediğimde “kirmizi” desin gerisini koy gitsin. Galatasaray ne takımlar geldi geçti türk telekom dan alay alay. Bir sevgili istiyorum “sari” kadar asil “kirmizi”kadar umut versin “sari” dediğimde “kirmizi” desin gerisini koy gitsin.

Galatasaray Aşkını Abi Anlatsana Nasıl Bir Şey, Galatasaray Aşkı Dünyaya Sarı Bakıp Kırmızı Sevmektir, Galatasaray Aşkı Karşılıksız Sevmektir.


Cim bom bomum benim biricik sevgilim, söyle senden başka kimim var benim, seninle ağlarım seninle gülerim, söyle senden başka kimim var benim. Sarı deyince kırmızı demeyen sevgiliyi neyleyim ! Onlar daha galatasaray aşkını görmemiş.

Sevgin Hiç Bitmeyecek, Kıyamet Gününe Kadar.


İşte birbirinden güzel galatasaray sözleri; Sapsarıyla kırmızı kalbimizin yıldızı, şampiyon ol cim bom bom al bizim canımızı. Bu hayatta bize başka şey gerekmez.

Posting Komentar untuk "Galatasaray Aşk Sözleri Sevgiliye"