Sevgiliye Güzel Sözler Tumble

Sevgiliye Güzel Sözler Tumble. Gözleri aşka güzel taze söğüt dalısın, gel bana her gece sen gönlüme doğmalısın. Ne mutlu bana ki sen çıktı karşıma.

Özdemir Asaf Ilham verici alıntılar, Güzel söz, Alıntılar
Özdemir Asaf Ilham verici alıntılar, Güzel söz, Alıntılar from www.pinterest.com

Hayatımın en kötü gününü geçirdiğim zaman bile seni düşününce gülümsüyorum. Sevgiliye güzel sözler gönderirken bir cümle veya birkaç kelime herkese yetmez… sevgilim, hangi saatte kalktığını, çayı kaç şekerli içtiğini, parmak izlerini, hangi sanatçıyı sevdiğini, neler yapmak istediğini, denize sadece izlemek için gittiğini, gerildiğinde gözünü kapatmanı, eriği tuzla değil de şekerle yediğini benden başka. Kızıyordu, kıskanıyordu, küsüyordu, çok soru soruyordu ama beni seviyordu diyeceksin.

Belki De Bu Güzel Cümleleri Ir.


Nazım hikmet kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir. Kızıyordu, kıskanıyordu, küsüyordu, çok soru soruyordu ama beni seviyordu diyeceksin. Seni ne zaman unutacağımı sorma.

Hayatımın En Kötü Gününü Geçirdiğim Zaman Bile Seni Düşününce Gülümsüyorum.


Sevgiliye etkileyici sözler kısa ya da uzun olabilir, yeter ki anlamlı ve bir bütün olsun. Senin en güzel yanın ne biliyor musun? Sevgiliniz için en etkileyici cümleler sevgiliye güzel sözler listemizin başında geliyor.

Sevgiliye Kısa Güzel Sözleri Facebook Instagram Twitter Ve.


Sevdiğiniz kişi erkek yada kadın olsun, sevgiliye söylenecek güzel sözler burada hazırlanmıştır. Fazla değil işte, her saniye! Hadi çat kapı gel, sevineyim.

Birinin Ilk Ve Son Tercihi Olmaya Değer, Çok Özel Bir Kadınsın/Adamsın!


Ben senin sesini duyunca göğsümden bir güvercin sürüsü gökyüzüne havalanıyor. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Sevgimiz yavaş yavaş süzülen çisil yağmur gibi ama ırmakları taşıran cinsten.

Öyle Bir Sarıl Ki Bana Mutluluktan Kemiklerim Kırılsın Kalbim Aşk Atsın.


Erkek sevgiliye doğum günü hediyesi kız arkadaşa en güzel sevgililer günü hediyesi evlilik yıl dönümü hediyesi ve en romantik yılbaşı hediye önerileri. Gözleri aşka güzel taze söğüt dalısın, gel bana her gece sen gönlüme doğmalısın. Güzel söz özlü sözler özlemle ilgili sözler hakkında daha fazla fikir görün.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Güzel Sözler Tumble"