Sevgiliye Gece Mesajları

Sevgiliye Gece Mesajları. İyi geceler mesajları koynunda kokunla uyumayı her şeyden çok isterdim. Babacığım ben senin yanında uyuduğumda huzur dolu bir uykuya gözlerimi kapatıyorum.

Gece Mesajları Sevgiliye GÜZEL SÖZLER MESAJLAR
Gece Mesajları Sevgiliye GÜZEL SÖZLER MESAJLAR from www.guzelsozmesaj.com

Gündüzden gecenin mumunu hazırlamayan gecenin karanlığına razıdır. Adını can koydum seni canıma koydum. Bu yürek sende tattı şehveti.

Sevgi̇li̇ye En Güzel İyi̇ Geceler Mesajlari Karanlık Çökünce Aslında Mutlu Oluyorum.


Bu yıl, sensiz alacağım son nefeslerim olsun. Kisa, uzun ve resi̇mli̇, sevgi̇li̇ye ve sevdi̇kleri̇ni̇ze en güzel i̇yi̇ geceler mesajlari yastığa başına koyduğunda bugün hiç kimsenin hakkını yemedim, çok şükür diyebiliyorsan o gün senden zengini yoktur. İyi geceler mesajları yazımızda sevgiliye iyi geceler mesajları romantik iyi geceler sözleri 2021 ve kısa iyi geceler mesajı bulabilirsiniz.

Çünkü Bu Gece Ne Istersen Yapabiliriz.


İyi ki varsın bir tanem rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun iyi akşamlar sevgilim seni çok seven aşkın. Sabah yakınsa seni görmem de yakındır. Gözlerim hayalinle kapansın geceye, özleyeceğim bir tane aşkımsın, yüreğimde leyla mecnun gibi sevdamsın, kalbimin içinden yüreğimden sevdi̇ği̇m.

İyi Geceler Mesajları Yazımızın Sevgiliye Iyi Geceler Mesajları Bölümünde Sevdiğinize Gönderebileceğiniz Iyi Geceler Sözleri Bulabilirsiniz.


Sen benim en iyi arkadaşım, dayanacak omzum, güvenebileceğim tek kişi, hayatımın aşkısın! Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim. Yüzüme her baktığında yüzümde tatlı bir gülümseme olacak.

Bu Yürek Sende Tattı Şehveti.


Kalbim senin için her gün daha hızlı atacak. Gece gönderilen mesajlar gecenin sessizliği ve masumluğuyla bütünleşir. Huzurlu ve mutlu iyi geceler.

Bir Tek Seni Ölesiye Sevenin Senden Uzakta, Bir Tek Seni Ölesiye Sevenin Uykusuz.


Umarım iyi uyursun ve senin kadar güzel rüyalar görürsün. Gündüz ile gece arasındaki fark gündüz mutluluklara şahit olur, gece ise yalnızlık ve düşüncelere şahit olur. Rüyanda beni görmen dileğiyle bir tanem gözüm görmese de gönlüm seni her zaman en derinden hissediyor.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Gece Mesajları"