Romantik Günaydın Mesajları Yeni

Romantik Günaydın Mesajları Yeni. Hayırlı ve mutlu sabahlarınız olsun inşallah. Romantik günaydın mesajları günler seninle başlar, gözlerimi açtığımda yeni bir güne seninle uyanmanın mutluluğunu yaşıyorum sevgilim günaydın… her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim.

Gül Resimli Günaydın Mesajları ve Güllü Günaydın Sözleri
Gül Resimli Günaydın Mesajları ve Güllü Günaydın Sözleri from www.edebiyatbolumu.com

Gerçek bahar… havalar ısınınca değil… i̇nsanın yüreği ısınınca gelirmiş… sevdiğiniz kadar sevilin inşallah! Romantik günaydın mesajları günler seninle başlar, gözlerimi açtığımda yeni bir güne seninle uyanmanın mutluluğunu yaşıyorum sevgilim günaydın… her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim. Doğan güne verilmiş en güzel hediyesin, günaydın arkadaşım.

Umut Dolu, Sevgi Dolu, Mutluluk Dolu Bir Gün Geçirmeniz Dileği Ile Günaydınlar.


Günaydın benim en tatlı mahmurluğum. Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili. Seher vakti bülbüller, niyaz eder müminler, hayırlara vesile olacak inşallah bu günler, günaydın.

Sebepsiz Yere Gülümseyerek Güne Başlıyorsam Sebebi Sensin.


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim… günaydın kır çiçeğim… günaydın gönlümü fetheden sevgilim. Güneşin parıltısı kadar güzel bir gün geçirmeni dilerim. Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim… günaydın kır çiçeğim… günaydın gönlümü fetheden sevgilim.

Sen Bana Günaydın Mesajı Atınca… Sana Da Günaydın Sevgilim.


Sabah olsun diye herkes güneşin doğmasını beklerken, zavallı güneş de senin uyanmanı bekliyor! Rüyamda olduğunuzda, geç uyumak harika hissettirir. Sevgiliye “günaydın aşkım” mesajı göndererek onun gününü güzelleştirmek ve ne kadar romantik birisi olduğunuzu göstermek de sizin elinizde.

Günaydın Dünyalar Iyisi Biricik Arkadaşım.


Güzel kardeşim, yeni günün ışıklarıyla sıkıntıların gece karanlığı gibi geride kalsın, günlerin huzurlu, günün hayırlı olsun. Gününün hep aydınlık olması, mutlu ve hayırlı bitmesi dileğiyle günaydın. Gerçek bahar… havalar ısınınca değil… i̇nsanın yüreği ısınınca gelirmiş… sevdiğiniz kadar sevilin inşallah!

* Her Güne Senin Aşkınla Başlamak Senin Sevginle Uyanmak Çok Güzel.


Arkadaşım, her gün yeni bir başlangıçtır, günaydın! Güneşin parlak ışıklarıyla doğan, saflığıyla süzülen, herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu sizinle olsun. Romantik onun için günaydın mesajları her sabah kollarında uyanmayı seviyorum çünkü sadece senin aşkın tarafından çevrelenme ve korunma hissini seviyorum.

Posting Komentar untuk "Romantik Günaydın Mesajları Yeni"