Aşk Sözleri Uzun Uzun

Aşk Sözleri Uzun Uzun. Sen beni üşüten rüzgar, yüreğimi yakan son ateşsin. Eşime uzun sözler yazımızda eşime güzel sözler konusu için sözler.

Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden
Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden from cokiyisozler.com

Sevgiliye uzun aşk sözleri bu hayatta bir tek seni sevdim. Birbirimizi zor zamanlarda bulduk ve birbirimize yol gösterici olduk. Değişik dillerde, değişik duygularda , değişik hislerde.

Sen Nehirlerde Akan Suyum, Beni Islatan Sevda Yağmurumsun, Sen Aşkta Yol Aldığım Ilk Gemi, Durduğum Son Limansın.


Seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek, seni her zaman mutlu etmek için seninle birlikte olacağımız günleri bekliyorum. Gece sen yoksun ve ben burdayım. Seninle dünyanın sonuyla tanışmak istiyorum çünkü her zor anı kolaylaştırırsın.

Bütün Kırılganlığımla Ve Bütün Hassasiyetimle Seviyorum.


Sevgiliye uzun mesajlar & uzun aşk mesajları ve sözleri öyle utangaç tebessümle durma karşımda. Senin tenini değil, canını, bana sunduğun ruhunu sevdim. Yine gece yine hüzün ve yine içimde sen… ve yine biliyor musun içimde sen olunca hüzünde güzel.

İşte Kısa Ve Uzun Seçeneklerle Görselli, Duygusal, Anlamlı, Aşk Sözleri Ve Mesajları!


Sevgilim senin yanın bana huzur veriyor. Derin ve hüzünlü bakma öyle. Ellerini de görebileceğim yere koy.

Şimdi Leyla Oldum Sevdiğim, Aşkının Çöllerinde Haykırıyorum Sevgimi Sana, Sen Ise Mecnunum, Çölde Ki Yem Yeşil Aşkla Dolu Vahamsın.


Kocaya en güzel sözler uzun februari 01, 2022 posting komentar. Hayatıma bolca ışık ve enerji getirdin. Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm.

En Güzel Şeyler, En Az Beklediğinizde Olur.


Gülüşlerimiz, uzun konuşmalarımız, birbirimize aşkımızı dile getirişlerimiz. Seni sevmenin abartılı bir tarafı yok sevgilim, sen yaşamanın en doğal halisin. Uzun aşk sözleri seni bütün kalbimle seviyorum.

Posting Komentar untuk "Aşk Sözleri Uzun Uzun"