Romantik Sözler Iyi Geceler

Romantik Sözler Iyi Geceler. Sevgiliye i̇yi geceler mesajı romantik i̇yi geceler mesajları hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek tükenmek bilmeyen bir şey bu bu can bu bedenden çıkana bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim. Güneş yeniden doğacak bizim için.

Romantik İyi Geceler Mesajı GÜZEL SÖZLER MESAJLAR
Romantik İyi Geceler Mesajı GÜZEL SÖZLER MESAJLAR from www.guzelsozmesaj.com

Gece ne kadar karanlık olursa olsun, hayatımın ayı her zaman bir milyon yıldızın ışığıyla. Yüreğinizin ışığı hiç sönmesin iyi geceler… gecenin bu en sessiz ve ıssız saatinde yalnız olmadığını bil sevgili. Hayatıma girdiğin o günden beri ben bir başka bakıyorum bu hayata.

Rüyalarımı Süsle Gecemi Işığınla Aydınlat Ve Hep Benim Ol.


Daha sevgi dolu, daha tutkuluyum. En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bir tanem tatlı uykular. Bakışlarımı 20 saniyeden fazla ayırabiliyorsam bir insana, o insan benim için özeldir.

Emin Ol Rüyana Geleceğim Ve Yanağına Ufak Bir Buse Konduracağım.


En güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyemsin. Posting komentar untuk romantik sözler iyi geceler postingan lebih baru postingan lama sevgiliye hitap sözleri osmanlıca 25. Yüreğinizin ışığı hiç sönmesin iyi geceler… gecenin bu en sessiz ve ıssız saatinde yalnız olmadığını bil sevgili.

Gecenin Kapıları Bütün Kapılar Kapandı, Dışardayım Birden Karşıma Çıkmayın Korkuyorum Uykusuzum Fena Halde, Sokaktayım


Bazen unutmak için uyumak gerek, rüyalar hesaba katmadan. Güzel rüyalarda, hayırlı rüyalarda seni görmek için dua ediyorum yaradana, iyi geceler aşkım seni seviyorum… dualardasın, rüyalardasın, hayallerdesin, özlemlerdesin, kısaca bende olan her şeydesin. Şu anda yanında değilim ama beni yanındaymış gibi düşünmeni istiyorum ve öyle uyumanı istiyorum.

Sözü Kopyala Resimli Söze Çevir Saçların Çiçek Tozu, Çam Kokusu Sende Düğümlenirdi Bir Uçumluk Tadı Çocukluğun.


Sevgiliye romantik sözler keşke şu an sesini duyabilsem.iyi geceler aşkım.öpüyorum dudağından sakalından bıyığından. Beni ısıtan yorganım değil, seni hissetmemdir. Zamansız gelme elim kolum dağınıksa sarılamam…

Aşkıma Güzel Akşam Sözleri, Romantik İyi Akşamlar Sözleri, Hatuna Güzel Sözler, Sevgiliye Mutlu Geceler Sözleri, Emojili İyi Geceler Sözleri Yer Almaktadır.


Romantik i̇yi geceler sözleri öyle güzelsin ki tüm gece, ömrüm boyunca seni uyurken izlesem asla doyamam. Rüyalarımı süsleyen en şahane şeysin. Neoldu.com editörleri tarafından seçilmiş en etkileyici 5 iyi geceler mesajı önerisi;

Posting Komentar untuk "Romantik Sözler Iyi Geceler"