Gece Sevgiliyi Etkileyecek Sözler

Gece Sevgiliyi Etkileyecek Sözler. Gülüşün sanki bir yetmişlik gibi; Yürek yüreğe değmişse eğer, elin ele değmesine gerek yok.

Sanayi'de üretim duruyor Kocaeli Zirve Ekonomi
Sanayi'de üretim duruyor Kocaeli Zirve Ekonomi from kocaelizirve.com

Günüm seninle başlasaydı sabahları daha çok severdim. İlk görüşte aşka inanır mısın bilmiyorum ama ben inanıyorum. Ben mutluluktan sarhoş gibi yürüyorum, gülümsüyorum herkese.

Gecem Sen Olsan Sabahlar Olsun Hiç Istemem.


İlk görüşte aşka inanır mısın bilmiyorum ama ben inanıyorum. Ne zaman aşk zamanı gelse, sen doğarsın gönlüme. Kaç gün kaç ay geçti seninle.

Seni Çok Seviyorum Ve Sonsuza Kadar Da Sevmeye Devam Edeceğim.


Sen güldükçe ben sarhoş oluyorum. Gece ne kadar karanlık olursa olsun, hayatımın ayı her zaman bir milyon yıldızın ışığıyla parlayacak. Gülüşün sanki bir yetmişlik gibi;

Gözleri Aşka Güzel Taze Söğüt Dalısın, Gel Bana Her Gece Sen Gönlüme Doğmalısın.


Yol sen olsan yorulmadan yürürüm. Rüyam sen olsan gece gündüz hep uyurum! Böyle basit bir dünyada sen benim için çok özelsin.

Bu Güzellik Gerçek Olamaz, Sanırım Rüya Görüyorum.


Erkeğinize tahrik edici sözler ve mesajları gönderdikten sonra, ilk fırsatta cinsel münasebet açısından. Erkekleri azdıran mesajlar yollamak arabanın marşına basmak gibi. Benim telefon numaramı hatırlamıyorum, senin numaranı bana verebilir misin?

Sevgiliyi Etkileyecek Sözler Seninle Bir Hayata Başlamak Istiyorum Ve Seninle Bu Hayata Gözlerimi Kapatmaktır Tek Dileğim.


Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana. Ve öyle birini sev ki; Fazla değil işte, her saniye!

Posting Komentar untuk "Gece Sevgiliyi Etkileyecek Sözler"