Sevgiliye Güzel Sözler Mesafe

Sevgiliye Güzel Sözler Mesafe. Bedenim zindanlarda olsa bile senin sevgin yüreğimi götürür dünyanın her yerine sevgilim. Mesafeli olmak iyi bazıları ne kadar uzak o kadar iyi.

Tumblr Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı aşk üzerine sözler
Tumblr Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı aşk üzerine sözler from ask-uzerine-sozler.blogspot.com

Belki karşı penceredeyim belki komşu ülkendeyim. Gözleri aşka güzel taze söğüt dalısın, gel bana her gece sen gönlüme doğmalısın. Uzaktaki sevgiliye romantik sözler aşk dediğin, dertlere düşürür.

Ama Bir An Görmezsem, Yokluğun Yandırıyor Kalbimi.


Biliyorum bir kaç gündür yoksun. Türkiyenin en büyük güzel sözler sitesinde sizler için paylaştığımız güzel sözler olan mesafeyle ilgili sözleri aşağıdan tüm hepsine bakabilirsiniz. Bu gerçek aşk değilse nedir bilmiyorum.

Gözleri Aşka Güzel Taze Söğüt Dalısın, Gel Bana Her Gece Sen Gönlüme Doğmalısın.


En güzel aşk sözleri, en güzel aşk mesajları, sevgiliye özel mesajlar raconsözleri.com sitemizde bulabilirsiniz. Sen benden uzaklardayken, anılar sarıyor kalbimi. Şurama batana özlem demeselerdi bıçak derdim.

Belki Çok Uzağımdasın, Belki Dokunamıyorum Ama Her Gece Kalbimde Uyuyorsun.


Sevgilim biliyorum mesafeler var aramızda aşılamayan. Sevgiliye güzel sözler söyler benim yüreğim. Kırıldığında insanlarla arana mesafe koyman gerekir.

Benim Yanımda Değilsin Ama Hep Aklımdasın.


Daha fazlası içim kısa sözler Dilim değil yüreğim söyler yüreğim. Belki karşı penceredeyim belki komşu ülkendeyim.

Çıkarı Yok, Çıkası Yok, Çıkarasım Yok.


Gelmiyorlarsa doğru mesafeyi buldun demektir. Aşk mesafe yüzünden değil, şüphe yüzünden ölür. Sevgiliye aşk sözleri ve sevgiliye güzel sözler etkili paylaşımlar için bu içeriği derledik.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Güzel Sözler Mesafe"