En Güzel Kısa Sevgi Sözleri

En Güzel Kısa Sevgi Sözleri. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Güzel ne varsa seninle yaşanacak.

Kandil mesajları 2022 Regaip kandili resimli, dualı, en
Kandil mesajları 2022 Regaip kandili resimli, dualı, en from www.bilgireis.com

Senin karşındayken titreyen bu dilim, sadece seni konuşur, bir tek bunu bilirim. Siz gerçeksiniz de ne oluyor efendimiz… 4. Yine gülse yine inanır, yine severim.

Siz Gerçeksiniz De Ne Oluyor Efendimiz… 4.


Bunca yalanın, bunca talanın, bunca riyanın arasında sen. Beni sen, seni ben bilirim. Sen yeter ki “kim o” de.

Ne Güzel Duruyorsun Ömrümün Ortasında.


Sevebildiğin kadar ser, hayat kısa. İlk önce seviyor muyduk, yoksa ilk önce güveniyor muyduk? Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim.

Güneşi Seviyorum Diyorsun Güneş Açınca Göigeye Kaçıyorsun.


Bir iokmada iki mutiu insan demek… provası yok hayatın. Öyle dolusun ki içimde kimseye yer yok. Yine gülse yine inanır, yine severim.

Hayatıma Doğan En Parlak Güneşsin.


Duygusal kısa sevgi sözleri hakkındaki her detayı merak ettiğim tek insansın sen. Aşk ehli isen sitemin cahili olma. Ne yeniden yaşamak mümkün, ne de yaşadıkiarını siiebiimek.

Benim Gönlü Bol Kalbi Temiz Sevgilim, Ben Senin Olur Olmaz Gözümün Önüne Gelişini Seviyorum, Ben Seni Beni Benden Alıp Götürüşünü Seviyorum.


Benim öğretmenim öğretmenlerin en iyisidir. Kardeşlik sözleri, mesajları sana kendimi anlatmak istesem seni tenha da bulamam. Lal olmuş dilime adını dolar.

Posting Komentar untuk "En Güzel Kısa Sevgi Sözleri"