Günaydın Mesajı Uzun Komik

Günaydın Mesajı Uzun Komik. Arkadaşım, her gün yeni bir başlangıçtır, günaydın! Günaydın mesajları perşembe günü 2021 yeni resimli ;

Uzun Günaydın Mesajı Komik aşk dolu sözler
Uzun Günaydın Mesajı Komik aşk dolu sözler from ask-dolu-sozler.blogspot.com

Gülümseyerek uyandığınız bu günün sonunda da gülümsemeniz dileğiyle, günaydın arkadaşlar. Benim güneşim bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim. 40 günaydın, günün aydın olsun can tanem.

Benim Güneşim Bana Günaydın Mesajı Atınca Doğuyor Sevgilim.


Ben sensiz sabahlara uyanmaktan çok sıkıldım ve seninle beraber sonsuzluğa çıkmak istiyorum. 38 günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım. 2 keşke her sabah alarm çaldığında polisler kapıyı kırıp yat yat dese de geri yatsak.

Bugün Günlerden Pazar, Sakın Değmesin Sana Nazar, Sevdanla Yanan Bu Garip, Ilk Mesajı Sana Yazar….


Benimde herkes gibi aşık olasım var, sevesim var ama üşengecim ben. Unut işığını yansıt ne olursa olsun glmeyi unutma. 39 günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.

Mutluluklar Ömrünüzce, Her Şey Gönlünüzce Olsun.


Güneş gibisin ay gibi geceyi de gündüzü de aydınlatıyorsun ışık gibi parlıyorsun ışık yüzlüm. Vurur yüze ifadesi, günaydın ev ahalisi. 3 vurur yüze ifadesi, günaydın ev ahalisi.

Günaydın Aşkım, Günaydın Canım, Günaydın Sevgilim Diye Günaydın Mesajı Gönderecek Bir Sevgilimiz Yok Ama Günaydın Can Dostum Diyecek Bir Kankam Var.


Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Dünyanız mutlu, hayalleriniz gerçek olsun. Eşinize veya sevgilinize romantik bir günaydın mesajı, arkadaşınıza komik günaydın mesajı, yakınlarınız için kısa veya uzun günaydın mesajları gönderebilirsiniz.

Benim Güneşim Bana Günaydın Mesajı Atınca Doğuyor Sevgilim.


Gününüzü güzelleştirecek 5 komik günaydın mesajı; Kankaya günaydın mesajı göndererek onu mutlu edebilirsiniz. #günaydın #goodnorninggüne zinde ve mutlu başlamak isteyen tüm güzel yürekli iyi insanlara günaydın gününüz aydın olsun diyorum.

Posting Komentar untuk "Günaydın Mesajı Uzun Komik"