Bir Sevgiliye Söylenecek Sözler

Bir Sevgiliye Söylenecek Sözler. Önemli olan onları içten bir şekilde söylemektir. Ay dolanır pusularda, tenim titrer ve gecem biter.

Sevdiğine Söylenecek En Güzel Sözler romantik kelime
Sevdiğine Söylenecek En Güzel Sözler romantik kelime from romantikkelime.blogspot.com

Gülüşlerimiz, uzun konuşmalarımız, birbirimize aşkımızı dile getirişlerimiz. 2 günün her dakikasını seninle geçirebilirim, ama inan bana seninle 24 saat bile yetersiz. ” sana en muhtaç bulunduğum şu anda gel.

Kalbimin Ta Derinliklerinde… Sen Benim Gökyüzüne Gönderdiğim Duamın Yeryüzündeki Cevabısın.


Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Ay dolanır pusularda, tenim titrer ve gecem biter. Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider.

Hiçbir Şeyin Imkânsız Olmadığı, Huzur Ve Mutluluğun, Seni Doğru Yer Ve Zamanda Bulduğu Bir Akım… Okyanusun Derinliklerinden Daha Derin Bir Derinliğim Var Demiştim Sana.


Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen. Sevgiliye söylenecek uzun sözler tumblr Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da onsuz!

Sözü Kopyala Resimli Söze Çevir Seni Sevmek Ve Seni Bu Kadar Özlemek Imtihan Olarak Yeter.


Sevgiliye güzel sözler seni ben canımın içinde sakladım. Sevgiliye uyurken söylenecek sözler hayallerinin, hayallerimizin gerçek olması dileğiyle. Senin bir gülüşün benim için hayat öpücüğü gibi.

Sen Gözümden Süzülen Yaş, Tek Düşüncem, Hasretimsin.


3 mutluluğun her zaman m ile başladığını düşünürdüm, ama şimdi s (sevgilinizin baş harfi) ile başladığını görüyorum. Odunum ama bir tek senin için yanarım aşkım. Sen mavi giy ben gökyüzünü unuturum.

Bu Sözlerin Çoğu Zaman Işe Yarayacağını Bilmelisin.


Erkek arkadaşa söylenecek güzel anlamlı sözler (bölüm 1) sana ihtiyacım var. Seninle paylaştığımız her an harika, eşsiz. Gözlerine, yumuşacık kalbine olan hayranlığını sevgiliye söylenecek aşk sözleriyle ifade edebilirsin.

Posting Komentar untuk "Bir Sevgiliye Söylenecek Sözler"