Çok Güzel Günaydın Mesajı Sevgiliye

Çok Güzel Günaydın Mesajı Sevgiliye. Bu uyandırma mesajı, her sabah aklımdaki ilk düşüncenin sen olduğunu. Günaydın mesajları sevgiliye uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım.

Sevgiliye Kısa Romantik Iyi Geceler Mesajı kısa ve öz
Sevgiliye Kısa Romantik Iyi Geceler Mesajı kısa ve öz from kisaveozasksozleri.blogspot.com

Seni çok özlüyorum çünkü bu güzel sabahın tadını sensiz çıkarmak istemiyorum sevgilim. Yaşamayı sevmekten daha çok seviyorum seni çünkü sen yaşamsın sen benim için yeni bir günsün bebeğim günaydın her. Umutsuz olduğun her an aklıma seni getirerek en umutlu ve en mutlu insan oluyorum.

İçinde Aşkı Anlatıyor, Sevgiyi Barındırıyor, Gösterilen Özeni Aksettiriyor.


Sadece, seni düşündüğümü ve her zaman kalbimde olduğunu bilmeni istedim. Bu uyandırma mesajı, her sabah aklımdaki ilk düşüncenin sen olduğunu. Hayatımda olduğun için çok mutluyum.

40 Günaydın, Günün Aydın Olsun Can Tanem.


Sen’li ben’li sabahlara sevgilim, günaydın seni seviyorum. Günaydın mesajları sevgiliye uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım. Umutsuz olduğun her an aklıma seni getirerek en umutlu ve en mutlu insan oluyorum.

Aç Gözlerini De Aydınlansın Dünyam.


Dünyanın en talı en güzel insanına ve böyle güzel bir insan sahip olduğum için çok şanslıyım seni seviyorum biricik aşkım kocaman günaydin sözü kopyala resimli söze çevir günaydın dünyalar güzeli biricik sevgilim hadi uyan artık aç gözleri kocacım seni çok özledi Hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın arkadaşlar. 39 günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.

Sevmek Ve Sevilmek Kadar Insanı Bu Hayata Bağlayan Ikinci Bir Güç Daha Olamaz.


Yaşamayı sevmekten daha çok seviyorum seni çünkü sen yaşamsın sen benim için yeni bir günsün bebeğim günaydın her. Gözlerini, bugüne öyle bir aç ki her şey istediğin gibi gitsin bebeğim, günaydın. Güzel ve etkileyici bir günaydın mesajı ile sevgilinin güne iyi ve özel bir başlangıç yapmasını sağlayabilirsin.

Benimle Meydan Oku Her Çaresizliğe!


Daha fazlası için sevgiliye günaydın mesajları sessiz bir gecenin ardından güzel bir sabaha uyanmak gibi seni sevmek. Gözlerini şimdi aç ve tüm dünya renkli olmaya başlasın. Günaydın canım sevgilim, kahvaltın hazır, çayını da demledim.

Posting Komentar untuk "Çok Güzel Günaydın Mesajı Sevgiliye"