Ağır Özlem Aşk Sözleri

Ağır Özlem Aşk Sözleri. Ayrılık kolaysa senin için el sallamakta zor değil benim için! Bazen elinin tersiyle bir kenara ittiklerini, sonra elinin içiyle diz çöküp dilersin.

Karşılıksız Aşk şiirleri Can Yücel aşk üzerine sözler
Karşılıksız Aşk şiirleri Can Yücel aşk üzerine sözler from ask-uzerine-sozler.blogspot.com

Güneş yüzlüm benim senin için karanlıklardan çıkıp taktım belime silahımı ağır abi olmanın yoktur hesabı. Alaattin çağıl uzaktan görenler diyor ki ”duygusuz”. Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.

Sevdiğiniz Sizden Uzakta Ise Onu Deliler Gibi Özlersiniz Bu Özleminizi Özlem Sözleri Ile Ona Duygularınızı Iletebilirsiniz.


Değerli kullanıcılarım nohaber.com ekibi olarak sizlere bu tarz kısa ama etkileyici sözleri ekibimizin sayesinde kısa sürede bir araya getirdik. Yürekli bir kadının başı yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir. Hasretin içimi yaktı ama ben yine bekledim.

Kimse Bana Yanında Ben Vardım Demesin.''


Varsa şerefine, yoksa gidişine içelim. Olsaydın da benim yine derdim olsaydın. Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.

Reçetene ‘Yol’ Yazıyorum Istediğin Kadar Alabilirsin!


Kaldır kadehi, kimin şerefine denk gelirse. Etkileyici aşk acısı sözleri için diğer aşk sözü sayfalarımıza göz atabilirsiniz. Seni çok özlüyorum, bu hasret elbet bir gün bitecek biz seninle birlikte el ele göz göze mutluluklara kavuşacağız.

Benim Duygularım Oyuncak Değil, Sen Fazla Çocuksun!


Bunun hayali bile içimi neşe dolduruyor. Seni tüm ömrüm boyunca sevdim ve hep bekledim. Hayata baktığın pencereden düşmen dileğiyle;

34 Kulaklarım Duymak Istiyor, Bugün Hala, O Güzel Sesini Hayat Sensiz Geçmiyor.


En ağır sözler ben seni kalbin atsın diye sevdim. Ya zaman yanlıştır ya da insan. Bazen elinin tersiyle bir kenara ittiklerini, sonra elinin içiyle diz çöküp dilersin.

Posting Komentar untuk "Ağır Özlem Aşk Sözleri"