Ömer Hayyam'dan Aşk Şiirleri

Ömer Hayyam'dan Aşk Şiirleri. Ev mi dayanır, bu sel yatağına? Aşksız geçecek günlerin faydası yok.

Ömer Hayyam kimdir, nasıl öldü? Sözleri ve şiirleri
Ömer Hayyam kimdir, nasıl öldü? Sözleri ve şiirleri from www.takvim.com.tr

Böyle dirilsek işimiz iş.' 3. Dünyayı süslediler, bir şey kalmadan. Daha çok aşk, şarap ve eğlence temalı dizeleriyle tanınsa da farklı alanlarda büyük işlere imza atmış, matematik ve astronomi üzerine çalışmalar yapmıştır.

Ömer Hayyam Şi̇i̇rleri̇ En Güzel Ömer Hayyam Şiirleri 1.


Yel eser, umutlar savrulur gider; Ömer hayyam rubaileri ebedi estetik barındırır. Dünyada akla değer veren yok madem, aklı az olanın parası çok madem, getir şu şarabı, alın aklımızı:

Sen Payını Al Ondan, Seni Almadan!


Ateşi köze döner, kokusu olmaz. Güneş, ışık, rahat ve uykusu olmaz. Bazen dolarım boynuna ben kollarımı, bazen de sürükler beni cânân yanına.

Gel Ey Sevgili Istersen Yar Ol Gel, İstersen Yara, Ne Gönlümün Derdini Sor Bana, Ne Sararan Yüzümü Sor, Ey Gönlümün Sol Yarısı, Aklımа Koydum Seni Аklım Аlmаdı, Kаlbime Koydum Seni Sаnа Doymаdım, Arşımın Аşkı Yаr,


Şiirleri şu an yaşadığımız olaylarla da çok bağdaşıyor. Günahtan sarhoştum, ama dilekten ayık; Öyle bi̇r dolsun ki̇ seni̇nle i̇çi̇m.

Size De Mutlu Günler Diliyorum.


Kimseye minnetsiz yaşamak yeter bana; Büyükse de isyanım, kötülüklerim, yüce tanrı'dan umut kesmiş değilim; Yaptığı çalışmaların çoğunu kaleme almadığı için isimsiz kahraman olarak geçer.

Güneş, Işık, Rahat Ve Uykusu Olmaz.


Aşk ki gerçek değilse, tutkusu olmaz. Aşksız geçecek günlerin faydası yok. ♥ güçlü olduğuna inandırdın beni;

Posting Komentar untuk "Ömer Hayyam'dan Aşk Şiirleri"