Zerrin Özer Yeni Aşk Sözleri

Zerrin Özer Yeni Aşk Sözleri. Şarkı ve türkülerde geçem en güzel sözleri bu kısımda sıraladık. Simdi buraya tiklayin ögrenmek için neden digerleri bu sarkiya benzer!

Zerrin Özer Kar Beyaz sözleri Zerrin Özer Kar Beyaz
Zerrin Özer Kar Beyaz sözleri Zerrin Özer Kar Beyaz from www.flickr.com

Zerrin özer kıyamam şarkı sözleri ne yükseklerde gözüm var ne para pulda bir tek sen mühimsin aşk sen hayatamda tahammülüm yok gözlerinde bir damla yaşa. Kendime yalan söyledim, yalnızım bunu ben istedim. Ana sayfa | şarkı sözü ekle.

Havada Yeni Aşk Rüzgarı Var Yalnız Günler Geçmiyor Ah Yeni Aşk Geliyor, Yeni Aşk Göremedin Sen Bir Kadın Ne Ister Sevdiğinden Sıcak Bir.


Zerrin özer kıyamam şarkı sözleri ne yükseklerde gözüm var ne para pulda bir tek sen mühimsin aşk sen hayatamda tahammülüm yok gözlerinde bir damla yaşa. Zerrin özer kıyamam ne yükseklerde gözüm var ne para pulda bir tek sen mühimsin aşk sen hayatamda tahammülüm yok gözlerinde bir damla yaşa. A#m fm yazdığın son mektup şu an elimde d#m okuyup ağlıyorum her kelimede fm demek ki yalanmış aşkın sevgin de f# fm mutlu ol diyorsun sensiz olur mu a#m fm teselli artık neyi değiştirir ki d#m elinle kabrimi kazdın demek ki fm ben zaten dünyada gün görmedim ki f# g# fm son darbeyi.

Şarkı Ve Türkülerde Geçem En Güzel Sözleri Bu Kısımda Sıraladık.


C c# db d d# eb e f f# gb g g# ab a a# bb b. Listemizde en duygusal ve akılda kalıcı şarkı sözlerini bulacaksınız. Kıyamam ne hasret biter bu yolda ne sevdam sana bir tek sen emirsin aşk emir hayatımda i̇tirazım yok ateş bu değmesin sana kıyamam sen başıma gelen en az en çok hatalarım ah sen

Simdi Buraya Tiklayin Ögrenmek Için Neden Digerleri Bu Sarkiya Benzer!


Gitme kaybedince daha çok seveceksin. Fire (fani aşk) şarkı sözü ve sözleri (zerrin özer) 17 ocak 2022. Zerrin özer yeni aşk dinle soruyorum kendime hatalarım nerde biliyorum tek suçlu geçen zaman ne yeminler etmiştik, ne delice sevmiştik ama değişti herşey gör artık, bunu gör artık senle sevdam eskidi bak havada yeni aşk rüzgarı var.

Yar Yanımda Yoksa En Büyük Hasret.


Zerrin özer yeni aşk şarkı sözleri: A a kıyamam ne yükseklerde gözüm var ne para pulda bir tek sen mühimsin aşk sen hayatımda tahammülüm yok gözlerinde bir damla yaşa. Zerrin özer aşk i̇stiyor gönlüm şarkı sözleri:

Her Şey Seninle Güzel, Yolda Yürümek Bile Olmayacak Düşlerin Peşinde Koşmak Bile Her Şey Seninle Güzel, Bu Toprak Bu Taş Bile İçimdeki Bu Korku, Gözümdeki Yaş Bile Beklenmedik Bir Anda Ayrılık Gelip Çatsa Seninle Paylaştığım Tek Bir Gün Yeter Bana Beklenmedik Bir Anda Ayrılık Gelip Çatsa Seninle Paylaştığım Tek Bir Gün Yeter Bana


Yine o menekşe gözler aralı. 'i bul bu video ve yorumlar of sarki yeni aşk tarafindan zerrin özer. Zerrin özer şarkı sözleri, biyografisi, video klipleri ve albümleri.

Posting Komentar untuk "Zerrin Özer Yeni Aşk Sözleri"