Sevgiliye Söylenecek Can Alıcı Sözler

Sevgiliye Söylenecek Can Alıcı Sözler. Varsa şerefine, yoksa gidişine içelim. Belki de susardım saatler boyu.

Sevgiliye Söylenecek Güzel Sözler Kısa Sevgiliye Hitap
Sevgiliye Söylenecek Güzel Sözler Kısa Sevgiliye Hitap from www.stabilhayat.com

Güzel gözlerine her baktığımda, sana tekrar tekrar tekrar aşık oluyorum. Dikkatim dağılmadan yapabildiğim en uzun şey, seni düşünmek. Dünya seninle güzel sensiz boş.

Yanında Olması Için Birine Ihtiyaç Duyduğunda, Her Zaman Yanında Olacağım Sevgilim.


Vazgeçmek kolay olsaydı, bu çığlık bu kadar iç acıtmazdı! Biz yarı yolda bırakanlardan değil yarı yoldan devam edenlerdeniz. Sen yoksan hayallerin var, her türlü benimsin.

Merak Etmeyin, Mutluluk Gözyaşları Olacak Bunlar.


Hep dokunmak istediğim sadece sensin, seviyorum senin gülüşünü ve en kötü günlerimde bile bana büyük bir destek olan yaşamı sevinçlere boğan gülüşünü hiç yanımdan eksik etmek istemiyorum. Yanımda olsaydın anlatacak çok şeyim vardı sana. Sana sonbaharı gösterdim, sen benden ilk baharı istedin, sen benim için hep ilkbahardın, gerek duymadım.

İçeriğimizde Can Alıcı Sözler, Tarihe Geçen Kısa Ve Uzun Akıl Dolu Sözler, Güzel Sözler, Sevgiliye Duygusal Can Alıcı Sözler, En Yeni Can Alıcı Sözler, Dert Eden Sözler Yer Almaktadır.


Sevgiliye sözler tıpkı ikimizin kalbi gibi. Can çıkar, sen çıkmazsın benden. Eski sevgiliye söylenecek en ağır sözler, ayrıldığınız kişide derin etki bırakacak kadar tesirli sözlerdir.

Kalbimi Durdurabilecek Tek Bir Güç Var Bu Dünyada, O Da Senin Sözlerin Sevgilim.


Belki de susardım saatler boyu. Gözlerimi her sabah yanında açmak istiyorum! Eski sevgiliye söylenecek ağır sözler sen beni üzdün,beni üzmene sebep olanlarda seni üzsün bundan sonra sana hakkım helal sevgim haram biz sevdiklerimizi 165 karakterlik sms’ler ile değil, delikanlı yüreğimizle severiz.

Doğru Olmasa Da Sevgilisinden Ayrılan Insanların Genel Özelliği, Laf Sokmaktır.


Ağaçtan maşa aptaldan paşa olmaz. Aşk insanı saflaştıran, hatta bulutların üstünde tutan, ve hatta insanın içini ısıtan en güzel duygudur. Aşk, gülü dikeniyle avuçlamaya benzer.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Söylenecek Can Alıcı Sözler"