Sevgiliye Kısa Etkileyici Mesajlar

Sevgiliye Kısa Etkileyici Mesajlar. Benim sevdiğim renk senin gözlerinde kaldı. Senin güzel gülüşünün yanında etkilenmemek mümkün müdür?

sevgiliye güzel sözler, sevgiliye en güzel sözler
sevgiliye güzel sözler, sevgiliye en güzel sözler from anlamli-guzelsozler.com

Seni hep seveceğim geçelim bunu. Bir tek şeye ihtiyacım var, her an yanımda ol. ** hayatım boyunca benimle yürürsen, bu yolculukta ihtiyacım olan herşeyi bana vermiş olacaksın sevgilim.

Her Gece Uykumda Kulağıma Eğilip Seni Seviyorum Diyorsun.


Seni düşünürken içim geçmiş, severken de ömrüm. Güzelliğini gül görse, utanır solar sevdiğim. Çünkü senden gitmek ölüme adım atmak ile aynı şeydir.

Şarkılara Niçin Parça Dendiğini Biliyor Musun Ki?


Rüyaları hesaba katmadan… i̇yi geceler. Sevmek ölmektir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce. Hele ki etkileyici günaydın mesajlarını duygularınız ile süsleyip püslediniz mi yaşam dolu bir güne uyanmasını sağlayabilirsiniz.

Hayat Seninle Anlam Kazanıyor Sevdiğim.


Sevgiliye kısa mesajlar sen benim dünyamı aydınlatan bir ışıksın. Küçücük dünyanızın içinde kocaman bir aşk ile bağlandığınız sevgilinize olan sevginizi en güzel cümlelerle anlatacağınıza şüphe yok. Seni düşünmeden yapabileceğim hiçbir şey yok.

Ne Kadar Sarılırsan Sarıl, Bıraktığın An Özlersin.


Sevgiliye uzun mesajlar yazımızda da aradığınızı bulacağınızdan eminim. Seni bekleyen tüm sorunları çözmek ve ellerini ellerimden ayırmamak için hep yanında olmak istiyorum. Her şair sanki seni tanıyormuş gibi.

Ve Bazen Her Şeyi Unutmak Için Uyumak Gerek.


Sevgiliye etkileyici aşk mesajları sen benim denizimin en güzel kıyısısın. Seni hep seveceğim geçelim bunu. Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara gotumsun,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Kısa Etkileyici Mesajlar"