Sevgi Sözler Uzun

Sevgi Sözler Uzun. Hiç biri senin güzelliğine erişmeyi bırak yanına bile yaklaşamazlar. Benim sana kurduğum her cümle şiir kokar.

Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Anlamlı Kısa aşk üzerine sözler
Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Anlamlı Kısa aşk üzerine sözler from ask-uzerine-sozler.blogspot.com

Sevgiliye uzun mesajlar senin aşkını dağlara yazacaktım ama aşkımdan daha büyük bir dağ bulamadım. Sevgi sözleri uzun merhaba hayatımın anlamı, bugün günlerden çarşamba ve haftanın ortasında seni sevmeye devam ediyorum. Hava bulutlu olduğunda, güneş ışığı olup aydınlattın dünyamı.

Facebook, Twitter, Whatsapp Gibi Hesaplarınızdan Uzun Sevgi Mesajlarını Paylaşabilirsiniz.


Sevgilim senin yanın bana huzur veriyor. Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın. Bir tek bir ömür yanımda uyumanı istiyorum.

Uzaktan Dedim Uzaktan Yandığım Olur Kendisi.


Bir ağacın altında gölgelenmek gibiymiş seni sevmek, yazın sıcağında. Çölün ortasında sana gül bahçesi sunayım. Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.

Sen Bile Bilemezsin Gülüşün Ben De Kaç Bahar Eder.


Hangi durumda olursa olsun güzel sevgi sözleri, sevdiklerinizin içini. Uzun aşk sözleri merhaba sevdiğim yine ben, yine sana yazıyorum, yine senden uzaklardayım. Sen insanın içindeki şairi parçalarsın;

Hiç Biri Senin Güzelliğine Erişmeyi Bırak Yanına Bile Yaklaşamazlar.


Sen zor zamanlarda benim gücüm oldun. Sevgi sözleri sayfamızda sizler için en güzel en duygusal ve anlamlı aşk sözlerini hazırladık.sevgiliye sözler sayfamızdaki anlamlı sevgi sözlerini sevdiğinize sevgilinize gönderin.dilediğiniz gibi sosyal medyada facebook,twitter,i̇nstagramda paylaşabilirsiniz. Sevgi sözleri yakınlarımızın bizler için ne kadar öneli olduklarını vurgulamak amacı ile kullanılır.

Besmelesiz Başladım Diye Mi, Doyamıyorum Seni Sevmeye?


Kaç gün kaç ay geçti seninle. Mesela şimdi gecenin bir yarısı durup dururken sen kokuyorsun bir yerlerden. Dünyanın huzurdolusozler.com en güzel şeyi nedir bilir misin sevdiceğim.

Posting Komentar untuk "Sevgi Sözler Uzun"