Güzel Ağır Abi Aşk Sözleri

Güzel Ağır Abi Aşk Sözleri. Biz popüler değiliz adamız, bizim durumlarımız değil adamlığımız beğenilir. Öldüm der durur yine de yaşarsın.

Bırakıp Gitmek İle İlgili Sözler ⋆ Güzel Sözler, Anlamlı
Bırakıp Gitmek İle İlgili Sözler ⋆ Güzel Sözler, Anlamlı from cokiyisozler.com

Doğum günü mesajları sevdiklerinize en anlamlı doğum günü mesajlarını sms mesaj olarak veya sosyal medya üzerinden gönderebilirsiniz sizler için en güzel doğum. İyi insanlar daima kaybederler, çünkü adil dövüşürler.! Kahrolsun yan yana olmadığımız her yer.

Memur Bey Karanlıkta İfade Vermeyi Sevmeyiz.


Biz hiç kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar hep müsait bir yerde indiler. İki arada bir derede kalmadı hiç gönlüm, ya sevdim, ya sildim. Sorun ne olursa olsun kalbinize her şey yolunda demelisiniz.

Kalemimi Kırmış Olabilirsiniz Ama Mürekkebimde Boğulacaksınız.


Herkesin korktuğu ölümü biz sokaklarda oyun niyetine oynarız. Kimin ne olduğunu çok iyi biliyorum ama sesimi çıkaramıyorum. Her sabah uyanıp ilk seni seviyorum.

Ağır Abi Sözleri, Ağır Abi Lafları, Ağır Abi Mesajları, Yeni Ağır Abi Sözleri, Ağırabi Sözleri Kısa Unutma, Sen Gitmekle Eylem Yaparsan, Ben Unutmakla Devrim Yaparım.


Varsa şerefine, yoksa gidişine içelim. Sayfamızda duyulmamış ağır abi sözleri 2022 ve kısa ağır abi sözleri yer almaktadır.en etkili efkarlı racon damar sözlerdir. İki arada bir derede kalmadı hiç gönlüm ya sevdim ya sildim.

Ancak Ağır Abilik Sonradan Kazanılır.


Öldüm der durur yine de yaşarsın. Bu günde ölmedik, ama yaşadık mı? En güzel ağir abi̇ ve adamlik hakkinda sözler hayatım senin yolunun üstüne çizilmiş gülüm sensiz olamam, yoluna çıkarım her seferinde hayalinle yatarım soğuk gecelerimde… karanlığın pezevenk olup beni yalnızlığa satmasına yalnızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım artık.

Ağır Abi Dediğin Sevdi Mi Tam Sever Giydiğini Herkes Beğenir, Saygısı Sonsuz Sevgisi Ebedi Olur.


Ayırt etmesi zordur birbiriyle iç içedirler. Tarz yaratmak için ağır abi olma. Kralını tanımam tanıyana da kralın soytarısı derim.

Posting Komentar untuk "Güzel Ağır Abi Aşk Sözleri"