Çok Güzel Sözler Duygusal

Çok Güzel Sözler Duygusal. Kalbimden gelen sesleri hep kıstım, ona hiç şans tanımadım. Hayaller size gücünüzün olduğunu gösterir.

Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden
Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden from cokiyisozler.com

Ne kadar inkâr edersen et, hissettiğin yere aitsin. Victor hugo aslında hayatın en güzel anı; 25 öyle canım yandı ki bu dünyada bir daha gel deseler yanından geçmem.

Kötülük Edene Bile Kızma Sakın, Bilmeden İyiliğe Vesile Olur.


Sonuna kadar saplanamayacksa hançer kınıda durmalı. Seni ne kadar çok sevdiğimi, biri seni sevince anlayacaksın. Victor hugo aslında hayatın en güzel anı;

Bir Gün Benden Şikayet Ettiğin Ne Varsa, Özleyeceksin.


Kısa duygusal sözler yüreğin ne kadar inkâr etse de sevda hiçbir zaman gerçekleri örtmez. Sevgiliye duygusal sözler mehtaplar kadar serin,denizler kadar derin,senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin bu nasıl bir duygu bilemiyorum;kimseye ayrıldık diyemiyorum,adını kim sorsa eziliyorum,ayrılıp gittiği o günden beri saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun Hayattaki her sırrı çözdüm de sendekini çözemedim.

Mutlu Ol Ki, Bensiz Kaldığına Değsin.


Sayfamızdaki duygusal etkileyici ayrılık sözlerini facebook, twitter ve whatsapp ile sevgilinizle paylaşabilirsiniz. Geceleri rüyama geldiğinden senin bile haberin yok. Seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım, her çileyi gördüm hayatın her cilvesine alıştım.

Bana Derin Derin Nefes Aldıran Bir Şey.


Gözlerim acıyor çünkü seni göremiyorum, kollarım boş çünkü seni tutamıyorum, dudaklarım çok soğuk çünkü seni öpemiyorum ve kalbim kırık çünkü seninle birlikte değilim. Bunu engelleyecek hiçbir güç yoktur. Annenizin kalbine dokunacak, onlara karşı.

Hatırlama, Gönül Dağı’ndaki “Gül” Kadar Güzel Ise “Unutulmak” Hüzün Dağı’ndaki Diken Kadar Acıdır.


Sadece hayali duygular kendisini idame ettirebilir. Ayıp değil öğren bilmiyorsan, adalet sonunda yerini bulur. Madem yaşamak güzel ben niçin ağlıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.

Posting Komentar untuk "Çok Güzel Sözler Duygusal"