Yalan Aşk Şarkı Sözleri

Yalan Aşk Şarkı Sözleri. İlk yalanı söylediyse o insan sana bir daha dönüp bakma suratına. Atilla i̇lhanın aşk şiirlerinden en güzel alıntılar ve sözler.

Tuna Kiremitçi "Gecenin Haberi Var" Şarkı Sözleri
Tuna Kiremitçi "Gecenin Haberi Var" Şarkı Sözleri from www.sarkisozusitesi.com

Zeynep bastık, reynmen, zeynep bastık & reynmen] yalan, yalan, yalan yalan, yalan, yalan yalan, yalan, yalan yalan, yalan, yalan [bölüm 1: Batık bir gemiymiş aşk iimanında kader bu deyip de avutma beni. Nazlim k 22 aralık 2021.

Yalan, Bir Şeyin Aksini Söylemek, Olan Şeyi Inkar Etmek, Gerçeğe Zıt Beyanda Bulunmaktır.


Beyaz yalan diye bir kavram uydurmuşlar ise de, yalanın akı karası. Yalan değil sözleri gözlerimi kapatıyorum, sen açıyorum, boşluk. Söylediğimiz yalanlar ortaya çıkmadığı sürece herkes dürüst.

Atilla İlhanın Aşk Şiirlerinden En Güzel Alıntılar Ve Sözler.


Gökhan tepe yalan olur şarkı sözleri kim bilir ne kadar çok ne kadar az kalmış geçiyor ömür kaç gece yada kaç gün ne kadar dün varmış kim bilir bilmez kimseler bilmez gölgeler sorsam söylemez herkes bi haber onsuz gözlerim gülmezmi kader sen söyle yalan olur ne söylesem yalan yalan olur birini bulur yürek seni siler zaman ikimizde kurtulur Şiirlerini bilmem kaç kez okudum kaç sefer onun sesiyle dinledim. En sevilen sarkilari dinlemek icin tiklayiniz ayrilik sozleri ilham veren sozler ilham verici sozler.

Aşk Biraz Palavradır Biraz Da Aşna, Aşna Fişne Biraz Da Yalandandır Sevmek Birisini Ömür Boyu Platonik Olma, Değmez Ona, Yazık Sana Aslında Hepsi Yalan, Yalan Dolan, Herşey Yalan Aşk Sevmek Değil Yalan, Yalan Dolan Her Şey, Yalan, Yalan Dolan Aşk Sevmek Değil Yalan, Yalan Dolan Her Şey, Yalan, Yalan Dolan (Oooooo.) Submit Corrections


Kendime yalan söyledim, yalnızım bunu ben istedim. Yalanı söküp atmadıysan eğer gerçeği dikmeye çalışsan da boşuna, tutmayacaktır. Nasıl da aldanıp sevmişim seni nasıl da ömrümü vermişim sana aşk yalanmış sevda yalan keder oldu bana kalan bir masalmış bu yaşanan yalanmış yalan

Sana Değer De Geçer, Beni Deler De Geçer, Seyreden Güler De Geçer…


İlk yalanı söylediyse o insan sana bir daha dönüp bakma suratına. Yalan şarki sözü yazdır sadece seni,seni sevdim sadece gözierin beni suçiadı sessizce son defa güneş doğarmı bize, ben seni sevmedim desemde. Öyle şiirler yazmış ki sözleri insanın kalbine kurşun gibi saplanıyor.

Ben Bakmasaydım Sana Ve Sen Öyle Gülmeseydin Bana Kim Bilir Ne Kadar Uzağa Bakmadan Gidiyordum Arkama Ama… Aşk Seni Yazıyormuş Bilmeden Kaderime Kazıyormuş Hep Seni Çiziyormuş Sayfalarca Sen Gelmeden Sevmeden Aşk Beni Yakıyormuş Ah Eller Nasıl Üzüyormuş Kalbimi.


Nazlim k 22 aralık 2021. Beni bir yalan ile rahat ettirme. İşte attila i̇lhanın kısa ve anlamlı aşk şiirleri.

Posting Komentar untuk "Yalan Aşk Şarkı Sözleri"