Tek Taraflı Aşk Sözleri Uzun

Tek Taraflı Aşk Sözleri Uzun. İçinde o insanların neresini saklıyorsan onu anlatırsın. Sen bana gelmesen de ben sana aşık olurum.

Ask Zorluk Sozleri aşk sözleri uzun
Ask Zorluk Sozleri aşk sözleri uzun from asksozleriuzun.blogspot.com

Kendi acımı tanıyamaya çalışırken senin adına acı çekiyorum gibi hissediyordum. İlk aşk bir daha kimseye güvenmemeyi göze almaktır. Sen güldün ben bir yudum daha içtim çaydan.

İşte Bu Insanlar Hayattan Zevk Almadıkları Gibi, Hayatlarını Kendileri Şekillendiren.


Ama unutmadığını bir tek sen bilirsin. Platonik bir sevgi ateşindeyim ya bana gülme ya da hep gül yanımdan gitme seviyorum seni… Ne tek taraflı demeye dilim var.

Hayır Hayır Ben Bir Tek Seni Değil Senin Bana Verdiğin Gül Yüzlü Bebeğimizi De Seviyorum.


Gel sevgilim benim ol, senin olayım. Ne de karşılıklı olduğuna ispatım. Yaşadığım aşkların hepsi dram, tek gerçek benim için yanan sigaram.

Sen Benim Kalbimin Ilk Ve Tek Taraflı Aşkısın Kalbim Seni Seçti Kalbim Beni De Geçti.


Benim görebildiğim gibi görebiliyor musun beni? Senin güldüğün, benim defalarca öldüğüm bir resmin var. Can evim yanıyor en derinden.

Sen Bana Gelmesen De Ben Sana Aşık Olurum.


Diğer görüşler i̇çin aşağı kaydır senin görüşün nedir? Kızdığında, küstüğünde bile seni düşünen bir sevenin olması ne güzeldir. Emoji ekle 2 kişi görüş hala geçerli mi?

Bazı Insanlar Hayatı Yaşarken Aslında Yaşamaktan Ziyade Hayatı Kaçırmakla Meşguldürler.


Sizler de en duygusal platonik aşk sözleri ve mesajlarını resimli olarak paylaşabilirsiniz. Kalbimde saklı hazineler var, gösterebilsem keşke sana. Uçurum uçurum gözlerine baktığım sensin.

Posting Komentar untuk "Tek Taraflı Aşk Sözleri Uzun"