Iyi Geceler Aşk Mesajı Uzun

Iyi Geceler Aşk Mesajı Uzun. Bana derman olacak bir gönül bekler içimdeki hazzım. Uykuyla karışık bir tebessüm konduruyorum geceye.

iyi geceler mesajları Dilek Mektubu
iyi geceler mesajları Dilek Mektubu from www.dilekmektubu.com

Yıldızlar gözlerine özensin, sen bir tanesin hayatım. İyi geceler aşkım… sevgiliye uzun i̇yi geceler mesajları 2021 O güzel gönlüne ve güler yüzüne daima müştakım.

Her Gece Sana Iyi Geceler Mesajı Atıp Uyumanın Huzuru Çok Başka.


İyi geceler aşkım… sevgiliye uzun i̇yi geceler mesajları 2021 Uykuyla karışık bir tebessüm konduruyorum geceye. Seni götüren yolların dönüşü olsa getirip bıraksa.

Gecelerimin Doğan Güneşi, Hayatımın Anlamı, Ömrümün Sonsuz Nefesi, Iyi Ki Varsın.


Gecenin ortasında dünyaya yayılsın ahu zarım. Yalnız senin için yaşayayım, senin için öleyim. Eğer bir gün güleceksem seninle güleyim.

Uzaktaki Sevgiline Gönderebileceğin Uzun Ve Kısa Iyi Geceler Mesajlarını Da Şuraya Bırakalım:


Anlamış oldum ki ben uyuduğum vakit görüşeceğiz seninle cennet diyarlardan hayallerde. Yaşamanın hiçbir anlamı yoktu, önemi yoktu. Koyma beni bu karanlık gecelerde al yüreğine, yüreğinin kenarında bir yerim olsun.

Senin Gözlerinde Ölmek Olsun Son Arzum, Kapat Üstümü Göz Kapaklarınla Hep Orda Kalayım.


Bitmez savaşımda bir gün elbet biter. Gece ne kadar karanlık olursa olsun, hayatımın ayı her zaman bir milyon yıldızın ışığıyla parlayacak. Aşk dolu mesajlar kısa, aşk dolu mesajlar sevgiliye, aşk dolu güzel mesajlar, aşk dolu mesajlar uzun, aşk dolu mesajlar facebook sevgiliye aşk dolu mesajları bu sayfada sizlere hazır ettik.

Kayıp Gitme Ellerimden, Korkuyorum Sensizlikten, Gecelerden.


Yıldızların bile senin aydınlığının gerisinde kaldığı bu gecede aklımda sen, gönlümde sen, dilimde sen ile kapatıyorum gözlerimi. 2022 kısa anlamlı aşk sözleri; Ben hayatımda hiçbir şeyden bu kadar korkmadım.

Posting Komentar untuk "Iyi Geceler Aşk Mesajı Uzun"