Sevgiliye Romantik Gunaydin Sozleri

Sevgiliye Romantik Gunaydin Sozleri. Gecelerimin yıldızı, sabahlarımın güneşi, günlerimin aydınlığı, günaydın bebeğim. Mutluluk, sorun, başarı, hayal kırıklığı ya da başarısızlık, gün boyunca neler yaşanacağını bilmiyorum, ama kollarımda olduğu sürece her şeyin yoluna gireceğini biliyorum.

Sevgiliye Günaydın Mesajları 20172018 Resimli Kısa Uzun
Sevgiliye Günaydın Mesajları 20172018 Resimli Kısa Uzun from www.kisacevaplar.com

Sevgiyi seninle, yaşamayı gözlerine, gülmeyi kalbine, sıcaklığını ellerine, gülüşün ise rüyalarımdaki meleğin ta kendisi günaydın sevgilim. Her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim. Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan, gecemi yıldız yıldız benzeyen, karanlığı mı dolunay gibi aydınlatan bir tanecik sevgilim, hayatımın aşkı, her şeyim günaydın… sen benim yenidoğan masum en tatlı güneşimsin.

Gunaydin Mesajlari 2018 Sevgiliye Guzel Duygusal Ask Dolu Ve Romantik Gunaydin Mesaji Sozleri Guncel Romantik Sozler Romantik Sevgililer.


37 bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin. Romanti̇k günaydin mesaji ve sabah sözleri̇ güneş doğudan doğmaz, yatağımda, yanımda yükselir. En güzel sevgiliye günaydın mesajları arasında etkileyici olanlar uzun ve romantik olanlardır.

Sevgi̇yle Günaydin Duygusal Günaydın Sözleri Mavi Olun Kadınlar Kelebekler Gibi Renkli Olun.


Anlamli, hoş ve resi̇mli̇ günaydin mesajlari günaydın papatya demetim, gül sepetim,. 39 günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar. Günaydın sevgili, senli bir sabaha gözlerimi açmanın sonsuz sevincindeyim.

Her Güne Seninle Başlamak, Her Günü Seninle Bitirmek, Bir Ömrü Seninle Yaşamak Beni Ayakta Tutan Tek Amaç Sevgilim, Günaydın.


İçimdeki çocuk seninle daha şen, seninle sevgi dolu. Romantik günaydın sözleri güzelliğin en harika örneği olan sevgilim günaydın gözlerini açtığın ilk andan itibaren nefes aldığımı hissettiriyorsun bana. Her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim.

Artık Uzaktan Değil De Gözlerinin Içine Bakarak Günaydın Hayatımın Anlamı Diyeceğim Günler Istiyorum.


İnadına renk katın hayata… benim rengim yeşil günaydın Ama o gün geldiğinde de benim hayatımda son bulacak onu da biliyorum. Karanlık olmayın karartmayın o güzel yüzünüzü, yüreğinizi.

Sevgiliye Romantik Günaydın Mesajı 2022 Hеr Sabah Uyandığım Da Yɑşɑmɑktɑn Öncе Sеn Gеliyorsun Aklıma.


O mutlu olunca ise sizde mutlu olacaksınız. İlk ışığım, ilk güneşim benim günüm seninle aydın sevgilim. 38 günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Romantik Gunaydin Sozleri"