Sevgi Xeyanet Sozleri

Sevgi Xeyanet Sozleri. Discover short videos related to sevgi__xeyanet on tiktok. Sevgi i̇le i̇lgili sözler arzular göz açıp kapayıncaya kadar geçer biter.

Home Facebook
Home Facebook from www.facebook.com

Bundan önce söylediğin herşeyi unutup yıllarca o söze takılıp kalacak. Sevmek için yürek, sürdürmek için emek gerek. Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun.

Aşk Ve Sevgi Sözleri (1) ♥ Bir Telefon Bekliyorum, Sevgilim Diye Başlayan, Seni Seviyorum Diye Biten.


Amaç sevgi uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek sevgi bulmaktır. Nazik sözlerin söylenmesi çabuk ve kolay olabilir ama yankıları gerçekten sonsuzdur. Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun.

Bir Dəfə Xəyanət Edən Həmişə Edər.


Sevgi ne boğazda, ne mum ışığında yemek yemek, ne de pahaiı bir pırianta demek. Ne kadar kötü şey yaşamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yaşayan sana ayırdım. Önemii oian, iik defa değii son defa sevebiimek.

En Güzel Yarınlar Senin Olsun Sen Buna Layıksın Ömrün Mutluluklarla Dolsun Eğer Gün Gelirde Sen Beni Unutursan Inan Ki Aşkım Canın Sağ Olsun!


Bir gün, `səni unutdum!` deyəcəm. An geler insanlar gulerken aglarmis, goz yaslari sel olub qelbine axarmis. Koşulsuz sevgi, birlik, bütünlük, güven, huzur, şefkat, uyum, doyum, neşe… allah’ım tüm bu güzel duyguları verdiğin için teşekkür ederim.

Sevgi Yoxdu Deyenlere Seslenirem Sevgi Var Olub Olacaqda Sadece Olaraq Siz Ele Birisine Rast Gelibsinizki Sevgiye Laiq Olmuyub O Sevgiye Laiq Olmuyanlarda Ne Vaxtsa Sevib Ve Belkede Evezinde Ayriliq,Xeyanet Gorduyune Gore Bawqa Qiz,(Oglanlardan)Heyif Alir Ama Olarin Hec Bir Gunahi Yoxdu Sevende Ele Birisini Sevinki Hemen Sevgiyr Laiq Birisi Olsun Eger Olmasa Sizin.


Evvelimiz aşk, halimiz aşk, istikbalimiz aşk. Senin olan her seyi, hetta sensizliyi bele seni xatirlattigi ucun sevirem! ♥ sevdiyim insanlar məni o qədər çox yorur ki, yatıb bir daha oyanmaq istəmirəm bəzən.!

Eşq Saqqızdan Çıxan Sözlər Qədər Sadə Olmağa Davam Etdikcə, Insanlar Da Onu Çeynəyib Tüpürməyə Davam Edecəklər.


Özellikle birine sevginizi hissettirmek ve hissedebilmek ise daha değerlidir. Watch popular content from the following creators: Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.

Posting Komentar untuk "Sevgi Xeyanet Sozleri"