Kocama Uzun Mesaj

Kocama Uzun Mesaj. Doğum günü kutlaması için yazabileceğiniz en güzel doğum günü mesajlarını derledik. Kocama uzun aşk mesajları birlikte geçirdiğin onca zamandan sonra bile beni öptüğünde bile bana heyecan veriyorsun.

Askerden Sevgiliye Mesaj Yaşanacak Dünya
Askerden Sevgiliye Mesaj Yaşanacak Dünya from yasanacakdunya.net

Her şeye rağmen benden vazgeçmeyen hayatım, doğum günün kutlu olsun. O benim bitanem her şeyimdir. Yediğin yemekleri kıskanıyorum, benden sana çok daha yakın olduklarından.

Dilediğiniz Zaman Syleyebileceğiniz Benzersiz Ve Gzel Eşe Aşk Szleri Ile Ona Olan Saf Sevgi Ve Duygularınızı Ifade Etmek Ok Daha Kolay Olabilir.


Yediğin yemekleri kıskanıyorum, benden sana çok daha yakın olduklarından. İyi ki doğdun iyi ki varsın biricik kocam. Eşiniz sizin için değerli ve bir tane ise sizde eşe sözler yazımızdan eşinize mesajlar gönderin onu.

Bu Sevgi Hiçbir Zaman Bitmesin, Aşkımız Hiç Tükenmesin Canım Aşkım.


Fazlası zarar olmayan iki şey; İş çıkışı eve bazen sinirli dönersin bazende çok sevecen ama bilki seni hep sevdim hep seveceğim canım doğum günün kutlu olsun. Ey iyilik meleği canım sevgilim.

Elleri Öpülesi, Gönlü Sevilesi, Benim Canımın Içi, Hayat Eşim, Dert Ortağım.


İnsanlar gözlerime bakıp, gözlerimde seni görür diye korkuyorum ve kıskanıyorum. Seninle bu hayatta en byk mutlulukları tattım bir anda. Eşe doğum günü mesajları bugün beni herkesten daha çok iyi tanıyan ve beni seven kişiyi kutlamam gerekiyor.

Ancak Şu An Okuduğun En Farkiısı Çünkü Tümüyie Sevgiyie Yazıimış Bir Mesaj.


Kocama veya karıma güzel sözler arıyorum diyorsanız tam adresindesiniz demektir. Özellikle de birinin gönlünü almak istediğimizde çeşitli özel günlerde mutlu olmasını sağlamak istediğimizde bu tür sözlerden mesajlardan çokça faydalanırız. Bu eve girdiğimiz ilk günden beri sana olan inancımın bir gün bile kırıldığını, sana olan sevgimin bir an bile azaldığını hatırlamıyorum.

En Güzel Günlere Hep Beraber Birlikte Gidelim Kocam.


Mutlu olmak kimin umurunda, sen yanımda ol yeter. Bana en sıcak gülümsemenle bakmanı bekliyorum. Uzun kıskançlık sözleri kıskanıyorum seni sevgilim, hem de hiç kimseyi kıskanmadığım kadar!

Posting Komentar untuk "Kocama Uzun Mesaj"