Anlamlı Aşk Duvar Yazıları

Anlamlı Aşk Duvar Yazıları. Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da o”nsuz!. Ülkenin dört bir tarafından toplanmış duvar yazılarına bakarak aslında mizah anlayışı ne kadar kuvvetli olduğu ve ne kadar komik bir millet olduğumuzu anlamak mümkün.

duvaryazilariduvaryazilarianlamlisozlerresimliduvar
duvaryazilariduvaryazilarianlamlisozlerresimliduvar from www.pinterest.com

Sen mavi giyin, ben denizi unuturum. Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da o”nsuz!. Aşkım, aşkımıza nokta koyma, sana istediğim kadar vi̇rgül vereyim.

Karşımdasın.elimi Uzatıp Dokunabiliyorum Sana…Ne Büyük Mutluluk Bu…Gördüğüm En Güzel Şeysin.senden Öte Tanımladığım Hiç Bir Şey Yok.herşey Senin Adınla Anılıyor Benim Dünyamda.bütün Çiçekler Sen Bütün Yıldızlar Sen….


Senin gibi manitam olacağına fatih ürek gibi kankam olsun. Dilim edebi, sözüm ebedi… cinsini sevdiğim cinsine çekiyor! Anlamlı duvar yazıları kır güzeli gönlümün özeli.

Gittiğim Yol Yol Değil De Manzarasını.


Duvar yazıları az insan çok huzur. Şuan mutluyum fakat birazdan geçeceğini biliyorum. Ey dağları taşları yaratan rabbim.

Bir Sanat Eserisin, Bakmaya Doyamadığım.


Etkileyici anlamlı komik yazılar ile ukurdan duvar yazıları. Gittiğim yol, yol değil de manzarasını seviyorum. Bunlar son zamanlarda olduka moda.

Allah Yürü Ya Kulum Dedi.


2014 un en iyi 35 duvar yazisi siir duvar duvar alintilari sen mavi giyin ben denizi unuturum. Bosveremezsin icine atarsin yalniz adam ask sozleri anlamli sozler duvar yazilari duvar alintilari duvar ilham verici sozler ne kadar iki imem lazım ikimiz yan yana grmem lazım arabalar gibi. Karım öyle hamarat ki, çok iyi kafa ütüler.

Matematik Diye Ders Mi Olurmuş Bildiğin Deterjan Markası.


Sınava kopyasız girmek, savaşa silahsız girmek gibidir. Biz de gülmeye, güldürmeye ihtiyaç. Sana hayatımı verdim diyenler hala yasıyor.

Posting Komentar untuk "Anlamlı Aşk Duvar Yazıları"