Ahmet Arif'in Aşk Sözleri

Ahmet Arif'in Aşk Sözleri. Ve ellerim, kelepçede, tütünsüz uykusuz kaldım, terketmedi sevdan beni. Giden gitmiş, hüznü ayaklandırmak boşuna… ahmet arif ve sen geçersin içimden.

Ahmed Arif Kimdir? Hayatı, Şiirleri ve Sözleri Paratic
Ahmed Arif Kimdir? Hayatı, Şiirleri ve Sözleri Paratic from paratic.com

En güzel ahmet ari̇f sözleri̇. Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden eteklerinde güneş rengi bir yığın yaprak. Sen bana geldikçe sana ihtiyacım olacak.

Ağır Ağır Çıkacaksın Bu Merdivenlerden Eteklerinde Güneş Rengi Bir Yığın Yaprak.


Vurulsam kaybolsam derim, çırılçıplak, bir kavgada, erkekçe olsun isterim, dostluk da, düşmanlık da. Sevdan beni terketmedi sevdan beni, aç kaldım, susuz kaldım, hayın, karanlıktı gece, can garip, can suskun, can paramparça… ve ellerim, kelepçede, tütünsüz uykusuz kaldım, terketmedi sevdan beni… 2. Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim.

En Güzel Ahmet Ari̇f Sözleri̇.


Şuan ki şiirleri de etkileyerek. Vurulsam kaybolsam derim, çırılçıplak, bir kavgada, erkekçe olsun isterim, dostluk da, düşmanlık da. En güzel aşk şiirleri bu sayfada en güzel ahmed arif şiirleri listeleniyor.

Sen Bana Geldikçe Sana Ihtiyacım Olacak.


1927 diyarbakır doğumlu olan ahmet arif 1991 yılında ankara’da hayata. Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha ustaca ve korkusuz yaşarım. Ve ellerim, kelepçede, tütünsüz uykusuz kaldım, terketmedi sevdan beni.

İçerde Haberin Var Mı Taş Duvar?


Bir de sevgiliyi elbette… i̇lle de sevgiliyi…” diyor ve ona alçakça yöneltilen ayrımcı yaklaşımı en sert şekilde cezalandırıyordu. Daha hızlı ve daha değerlidir.” Ahmed ari̇f hani̇ kurşun siksan geçmez geceden şi̇i̇ri̇.

Ahmet Arif Sözleri, Ahmet Arif Sözleri.


Evet, özledim seni.” “dayan kitap ile. Kuşatmışlar sesimi, soluğumu kesilmiş tuz ekmek payım vurgunum ve darda, gözaltındayım. Ahmed arifden en güzel kısa ve uzun aşk alıntıları.

Posting Komentar untuk "Ahmet Arif'in Aşk Sözleri"