Mutluluk Huzur Aşk Sözleri

Mutluluk Huzur Aşk Sözleri. Mutluluğun sırrı, beklentilerini düşük tutmaktır. Her hücrelerine aşık olan ben;

aşksözlerisevgimutlulukhuzurhüzünhuzurunkendisi
aşksözlerisevgimutlulukhuzurhüzünhuzurunkendisi from nl.pinterest.com

( (karen saimansohn)) sıkıntı ve huzursuziuk mutiaka bir günahın cezası, huzur ise bir ibadetin karşılığıdır. Mutluluk, bizi zorlayan kadere karşı kazanılan zaferlerin en büyüğüdür. Yaşamında gözün yolda değilse, hiç kimseyi beklemiyorsan huzuru bulmuşsun artık.

“Tolstoy “ Mutluluğumu Isteklerimi Gidermekte Değil, Onları Kısıtlamakta Buldum.


Sıkıntı ve huzursuzluk mutlaka bir günahın cezası, huzur ise bir ibadetin karşılığıdır. Gördüğümde mutlu olduğum, sesini duyduğumda huzur bulduğum insan, en güzel kahkahalarım. Mutlulukların mutlusu sevgilerin sevgisi aşıkların aşkı heycanların heycanı ve güzelliklerin güzelliğiyle geliyorum sana aç kollarını bana.

Mutluluk Sözleri Kısa, Mutluluğu Anlatan Güzel Sözler, Mutluluk Sözleri Anlamlı, Mutluluk Sözleri Sevgiliye, Mutluluk Sözleri Facebook, Mutluluk Sözleri 2017 Bu Sayfada Sizlere Çok Güzel Sözler Hazırladık.


İkimizde birbirimize olmayan şeyleri aradık. Mutluluğun formülü, gerektiğinde önemsiz şeylerle meşgul olabilmektir. Yakalamak için çoğu zaman elimizi uzatmak yeter.

Allah O Insanların Sayısını Arttırsın.


Tek bir dileğim var, bana huzur veren insanlar hep yanımda olsun, diğerleri mümkünse benden uzak olsun. Daha önce acı çekmiş biriyle beraber ol onlar mutluluğun değerini daha iyi bilirler. Bu sayfada sizler için mutluluk sözleri hazırladık.

Tuttuğu Eli Bir Ömür Bırakmayana, O Elin Demlediği Çayda Huzur Bulana.


Kaçıncı yalnızlığım seninle, gözlerin’de kaybolmuşluğumun sebebi sensin, yanımdayken bile özlediğim hayat serüvenim de ki tek yenilgim, bal dan adamım, gülüşün aşkımın sonsuz huzurum, en yanlışların içinde ki tek doğru yolum, sıcaklığın bütün acılarım’ın üzerini örterken ben sadece bir gün daha fazla görebilmek için. Huzur ile ilgili söylenmiş en etkileyici 5 söz. Sevgi̇ sözleri̇ sen benim güneşimsin, yıldızlarım, gökyüzümsün… gerçekten sevdiğim ve değer verdiğim tek insansın.

Ömer Eğitim Sadece Okumak Değildir.


Bir evde seccadenin yeri sürekli değişiyorsa o evde ki. Her hücrelerine aşık olan ben; Bunun için sana minnettarım sevgilim!

Posting Komentar untuk "Mutluluk Huzur Aşk Sözleri"