En Güzel Aşk Doğum Günü Mesajları

En Güzel Aşk Doğum Günü Mesajları. Sen gözümden süzülen yaş, tek düşüncem, hasretimsin. Bu sayfamızda reklam sözleri,reklam ile ilgili sözler,en etkili reklam sloganları,güzel reklam sözleri,en güzel reklam sözleri,güzel reklam sloganları konulu yazılarımızı bulabilirsiniz.

En Güzel ve Anlamlı Resimli Hayırlı Cumalar Mesajları
En Güzel ve Anlamlı Resimli Hayırlı Cumalar Mesajları from www.16haber.com

Sevmek yürek ister sevmek sevecek sevgiyi taşıyacak kalp ister, sevmek nazlanacak bir gönül ister, sevmek bir ömür ister. Hep mutlu olman dileğiyle… doğum günün kutlu olsun! İyi ki doğdun, doğum günün kutlu olsun.

Doğum Günün Kutlu Olsun Aşkım Seni Bu Dünyadaki Hiç Bir Şey Ile Değişemem.


Hep mutlu olman dileğiyle… doğum günün kutlu olsun! Sen yanımda olmasan da, varlığını bilmek bana güç veriyor her daim. Hep birlikte mutlu eşsiz günler yaşamak dileğiyle sevgilim.

Sensiz Dünyam Karanlıkların Içinde Çaresiz.


Sevgilim doğduğun gün benim için bayram demek, iyi ki varsın. İyi ki doğdun, doğum günün kutlu olsun. Sevgiliye uzun doğum günü mesajları cennetten kаlbime düşen cemresin sen.

Bu Sayfamıza Romantik Sözler, Romantik Mesajlar, Romantik Yazılar, Romantik Laflar, En Güzel Romantik Sözler Yer Almaktadır.


Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın yeter ki senin iki gözün bende olsun… dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen. Reklamın iyisi veya kötüsü olmaz. Seni çok seviyorum iyi ki doğdun aşkım.

Dünyada Senden Başka Her Şey Teferruat… Seni Çok Seviyorum Canım Kocam.


Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Ömrümü ömrüne kattığımdan beri doğum günlerimiz aynı sevgilim. Sensiz dünyаm kаrаnlıklаrın içinde çаresiz.

Sen Benim Aşkımsın, Mutlu Yıllar.


Ben herkesler tarafından çok sevilmeye değil, sadece senin tarafından hep sevilmeye ihtiyacım var. Mutluyum çünkü bugün sen doğmuşsun! Belki de ilerdedir yaşanacak günlerin en güzelleri.

Posting Komentar untuk "En Güzel Aşk Doğum Günü Mesajları"