Çok Özel Aşk Şiirleri

Çok Özel Aşk Şiirleri. Sen beni gülümseten, aşka anlam katansın. Bir de sevgiliye özel şiir yazdıysanız, karşınızdaki insanı havalara uçuracak kadar mutlu edecektir hem de.

Sanal Aşk ÇOK ÖNEMLİ Wattpad
Sanal Aşk ÇOK ÖNEMLİ Wattpad from www.wattpad.com

Elde her şey, gülümü seviyorum. Bir zamanların çok meşhur ve herkes tarafından yazılan şiirlerinden birisi de ismin baş harflerinden oluşan şiirler yazmaktı. Aşk çok kısa, unutmak çok uzun.” pablo neruda.

Çünkü Sevgililer Günü Senede Bir Kere Değil Her Gün Kutlanınca Güzeldir.


Benim en büyük sırrım sensin. Sen çölde açan gül olsan, seni kurutmamak için göz yaşlarımla sulardım. Bugün sizler için duygusal şiirleri bir araya getirdik ve paylaşmak istedik.

Sadece Seninle Konuşmak Günümü Güzelleştiriyor.


Nazım hikmet bu şiirinde karşıdakinden bir umut istiyor. Sen beni gülümseten, aşka anlam katansın. Güzel sözler kategorisinde de yer alan en güzel aşk sözleri sıralı bir şekilde listelenmiştir.

Serdar Ismine Özel Akrostiş Şiir Sevgimin Sevginle.


Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et unku aşk sessiz sevgi dilsizdir. Yaşadığım aşk benim hayal ettiğimden daha faza. Dünyaya yeniden gelsem, yaşamak istediğim tek aşk, her gün yüzünü görmek istediğim tek adam/kadın sen olursun.

Kısa Şiirler Makalemizde, Siz Kıymetli Okurlarımızla Edebiyatımızda Yer Alan Önemli Kısa Şiir Örneklerini Paylaşıyoruz.kısa Şiir De Olsalar Bir O Kadar Yüreklere/Kalplere Hitap Eden Bu Şiirlerin, Edebî Anlamda Değeri Yüksektir.


Bu bölümde sizler için özel olarak yazdırdığımız aşk şiirleri bulabilirsiniz. Kalbim senin aşkınla çarpma hızını yükseltti. Aşk savaşa benzer, başlaması kolay durması çok zordur.

Hani Derler Ya Aşkınla Sarhoş Oldum Diye.


Aşk başlamadan güzel aşk başlamadan güzel, kalplerde heyecan bakışlarda korku olduğu zaman güzel… birbirimize sezdirmemek için çırpınış, başkaları görmesin diye çabalayış, gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman… aşk başlamadan güzel…. Hiç beklemediğim anda gidip de, ne olur beni böyle acılara terk etme. Rüzgârın bizi savurduğu o günlerle.

Posting Komentar untuk "Çok Özel Aşk Şiirleri"