Aşık Oldum Gülüm Sana Sözleri

Aşık Oldum Gülüm Sana Sözleri. Sen rüyalarına dal, ben cennet güzelliğine. Aşık oldum canım sana aşık oldum gülüm sana” yeter da naz eyleme bana, gel göreyim seni kana kana, bi gelsen de görsem kana kana, aşık oldum canım sana, aşık oldum gülüm sana.

Şevval Sam Yanıyorum Hele Dailymotion Video
Şevval Sam Yanıyorum Hele Dailymotion Video from www.dailymotion.com

Mayii oldum gonca güle acem şalı ince bele. Bahça duvarından aştım türkünün sözleri neşet erta. Aşık oldum ben sana sözleri araştırılıyor.

Sana Aşık Oldum Çünkü Ben Kendimi Sevemezken Sen Beni Sevdin.


Ah o mavi gözlerin yok mu baktımı insanı derinlere daldıran bana bir kez gözlerinle gülsen çok mu sendin gözlerinle beni kandıran Aşk tüm dünya insanları içinde sana tanıdığım ayrıcalıktır. Aşık oldum canım sana aşık oldum gülüm sana” yeter da naz eyleme bana, gel göreyim seni kana kana, bi gelsen de görsem kana kana, aşık oldum canım sana, aşık oldum gülüm sana.

Aşık Oldum Gülüm Sana Yanıyorum Yanıyorum Yanıyorum Hele Mail Oldum Gonca Güle Acem Şalı İnce Bele


Aşık oldum gülüm sana türkü sözü aşık oldum gülüm sana dolanırım yana yana elçi gönderdim anana vermediler vermediler vermediler vermediler şu halimi görmediler bülbül hasret gülüne mehtunum tatlı diline kına yakmışlar eline silmediler silmediler neyidi verdiğin sözler andıkça yüreğim sızlar garip gönlüm seni özler seni bana vermediler Bahçe duvarından aştım sarmaşık güllere dolaştım öptüm sevdim helallaştım yanıyorum yanıyorum hele mayii oldum gonca güle acem şalı ince bele bir bakışta yaktın beni dert ile bıraktın beni yaktın beni yaktın beni yanıyorum yanıyorum hele mayii oldum gonca güle acem şalı ince bele yeter naz eyleme bana gel göreyim kana kana aşık oldum gülüm sana […] Mayii oldum gonca güle acem şalı ince bele.

[ Reklamı Gizle / Hide Ads ] Yanıyorum Yanıyorum Hele.


Bir görüşte aşık oldum sana deliceee. Bahça duvarından aştım türkünün sözleri neşet erta. Özdemir asaf her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

Sende Gördüğümü Görecekler Diye Ödüm Kopuyor.


Her hata affedilir, aşık oldum affet beni. Sokaklarda geceleri sessizce yürüyordum sabahlara seni anlatıp ağlıyordum yeni doğan güneşe ismini veriyordum aşık old… Çok şükür bugün de aşığım sana.

Ilk Görüşte Değil, Her Görüşte Aşık Olduğum.


Mayii oldum gonca güle acem şalı ince bele yeter naz eyleme bana gel göreyim kana kana aşık oldum gülüm sana yanıyorum yanıyorum hele mayii oldum gonca. Deniz esmer were lê türkçe ve kürtçe sözleri. Yeter naz eyleme bana gel görüyüm gana gana âşık oldum gülüm sana.

Posting Komentar untuk "Aşık Oldum Gülüm Sana Sözleri"