Güzel Sözler Komik Aşk

Güzel Sözler Komik Aşk. Öğlenleri yemek yemiyorum çünkü seni düşünüyorum. Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?

Aamir Khan Kimdir Güzel Sözler
Aamir Khan Kimdir Güzel Sözler from www.enguzelsozler.net

Aşkın benimle olduğu sürece başka bir şey istemiyorum! Komik aşk sözleri hey garson! Ne seni sevebiliyorum ne senden başka birini.

Kapım Sevgin Için Sonuna Kadar Açık, Kalbim Emrine Amade.


Öyle yalnızdı ki toplu mezara gömülmeyi vasiyet etti. Ötesi yok bu duanın benim ol. Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?

Aşk Elmayı Yemekle Başlar, Ayvayı Yemekle Biter.


Aşıklara komik sözler aşkından açım…. Hayatta kalabilmek için insanların havaya, benimse sana ihtiyacım var. Hayatımı cennetin renkleri ile boyadın.

Eğer Beni Böyle Ucuz Numaralarla Tavlayabileceğini Sandıysa, Bravo Doğru Tahmin Etmiş.


Bana kalbim kadar yanik doner, dusuncelerim kadar karisik bir salata, acilarim kadar koyu bir kahve getir. Aşkın benimle olduğu sürece başka bir şey istemiyorum! Bir defa yanarsın, izi kalır.

En Güzel Aşk Sözleri Ile Onun Kalbini Küt Küt Attırıp Sevginizi Tazeleyebilirsiniz.


Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir. Takma dişlerimizin yerini unutana kadar seveceğim seni. Sitemizde i̇yi sözler, güzel sözler, anlamlı sözler ve ünlülerin manalı sözleri yer almaktadır.

En Komi̇k Aşk Sözleri̇ Sevgili Gönlüm Artık Ota Konmanın Zamanı Gelmedi Mi?


Savaşma seviş, sevişirken zaten savaşıyorsun. Hayallerimiz aynı, duygularımız aynı, gönüllerimiz bir. Aşkın gözü kör mü acaba?.

Posting Komentar untuk "Güzel Sözler Komik Aşk"