Romantik Sözler Uzun

Romantik Sözler Uzun. Yolun sonunda hep yok olursunuz… yaşam sen olmadan koca bir yalanmış. Sevgi̇li̇ye romanti̇k sözler eğer yağmur yağınca içeri gireceksen, seninle gitmem uzak ülkelere.

güzel sözler aşk romantik sözler anlamlı kısa sözler
güzel sözler aşk romantik sözler anlamlı kısa sözler from www.pinterest.com

Düşüncesi bile aklımı başımdan alırken, yaşanmışlığını düşünemiyorum. Romantik sözler olmadan ve hayat bir aşk gemisine dönüşmeden yaşamak, kapkaranlık bir yolda yapayalnız yol almak gibidir. En romantikaşk sözleri canımın içi sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine.

Bu Sayfamıza Romantik Sözler, Romantik Mesajlar, Romantik Yazılar, Romantik Laflar, En Güzel Romantik Sözler Yer Almaktadır.


Sonra sen çıktın karşıma, üstüne bir de seni kaybetme korkusu çıktı. Ne olur sevdiğim beni bu kadar çok özletme, bu kadar çok bekletme. Sevgiliye uzun romantik mesajlar her randevumuz ilk randevumuz gibi geliyor çünkü sana tekrar tekrar aşık olmak dan kendimi alamıyorum.

Doğru, Yanlış Demeden Koşa Koşa Geldiğim Yolsun Sen.


Sen zor zamanlarda benim gücüm oldun. Romantik uzun mesajlar nerden bilebilirdim sevgimin boyumu aşacağını? Hiç yokken bile herkesten daha çoksun.

Hep Böyle Mi Öpersin, Hep Böyle Mi Seversin?


Ellerimi tutarsan, dünyam ısınır benim. En güzel yarınlarım seninle olsun adam. (mahatma gandhi) sen yαşαmαyα değen, kαrαnlık gecelerime ışık veren ve sevmeye bir ömür αdαdığım kαdınsın.

Beni Benden Çalmana Bile Müsaade Ediyorum.


Güzel sözler sözler romantik sözler uzun kısa. Hep böyle mi öpersin, hep böyle mi seversin? Sevgilinize uzun günaydın mesajları gönderebileceğiniz ve sevgiliye romantik sözler ile duygularınızı paylaşabileceğiniz günaydın sözleri hazırladık.

Her Anım Seninle, Sen Olmasaydın Eksik Olurdum, Yok Olurdum.


Nefes almak sen olmadığın sürece o kadar manasız ki… Hava bulutlu olduğunda, güneş ışığı olup aydınlattın dünyamı. Bunlar arasından en romantik sevgiliye uzun sözleri sizin için derledik.

Posting Komentar untuk "Romantik Sözler Uzun"