Askerden Sevdigine Guzel Sozler

Askerden Sevdigine Guzel Sozler. Seninle yaşamak çok güzeldi, senden ayrılmak çok acı ve zor geldi. Uykum arasında rüyamda gördüm seni çok seviyorum diye haykırdım ama duyuramadım.

Sevdiğine Söylenecek En Güzel Sözler romantik kelime
Sevdiğine Söylenecek En Güzel Sözler romantik kelime from romantikkelime.blogspot.com

Asker sevgiliye sözler canım askerim, seni çok özledim, geleceğin günleri bir bir sayıyorum. Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin. Uykum arasında rüyamda gördüm seni çok seviyorum diye haykırdım ama duyuramadım.

En Yeni Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Ve Özlü Sözler Yer Almaktadır.


Hiç beklemediğin anda çiçek açar umutlar. Şeyh edebali hikmet dolu sözleri Sevgilim, hiçbir zaman ellerin, gözlerin ve yüzün benden uzakta olmasın.

Ah Şu Kızlar Asker Olsalar, Mini Etekli Ordu Kursalar, Ince Bele.


Dilimi tuttum da yüreğim durmadı be mübarek. Ağaç kırılır dalı kalır baba gider namı kalır. Canım askerim sen vatan nöbetindesin, ben ise sensizlik nöbetindeyim.

Senin Gülüşün Bana Cennetten Atılan Ekmek Kırıntısı Gibiydi, Ben Ise Bir Serçe, Karın Tokluğunɑ Sevdim Seni… Sevgililer Günün Kutlu Olsun Canım Aşkım.


Öyle içten ki yüreğimin en derinindeki yerin; Kanka askerlik anılarımı anlatacak kimse bulamıyordum sen git gel birbirimize anlatıp dururuz. Sana kavuşacağım günü bekliyorum, tezkeremi aldığımda geleceğim hemen yanına.

Mevlana Güvensizlik Başlayınca Dostluk Kaybolur.


Sizlerde sevgilinize söylemiş olduğunuz kelimeyi yorum yazarak bizlerle paylaşabilirsiniz veya bu sayfamızdaki en çok sevdiğiniz kelimeyi yorum bölümüne yazarak görüşünüzü. Sana bakayım, seni içeyim ve sana doyayım. Sözler kategorisinde yer alan en çok okunan söz kategorilerini bu yazımızda bir.

Bugünüme Şükür Ve Yarınıma Ԁua Еԁişim Azla Yetinişim Çoğa Göz Ԁikmеyişimsin Aşkım.


Askerden geidiğin zaman şimdi öziediğimiz her şeyi hiç bıkmadan tekrar tekrar yapmayı hayai ediyorum her zaman. Sevgiliye aşk kelimeleri yazımızın sonuna geldik. Bilmiyorum seni görmeden, senin elini tutmadan nasıl yaşayacağım.

Posting Komentar untuk "Askerden Sevdigine Guzel Sozler"