Iyi Geceler Aşkım Cevir

Iyi Geceler Aşkım Cevir. Fransızca dilinden türkçe diline ( google translate aracılığıyla) hızlı cümle ya da kelime çeviri yapmanıza yardımcı olan bir sözlük sistemidir. Ne kadar da sıcak ellerini ellerim de yüzümde hissedemezsem de yastığımın verdiği rahatlığı senin kucağın yorganın ısıtmasına sen sarılıyor muşsun gibi farz edeceğim.

İyi Geceler Mesajı Sevgiliye En Güzel İyi Geceler
İyi Geceler Mesajı Sevgiliye En Güzel İyi Geceler from www.neoldu.com

Bu gece gözlerimi kapatırken, seni tekrar görebildiğim sabahı hayal ediyorum çünkü kendi hayal gücümdeki hiçbir. Dili algıla afrika dili almanca arapça arnavutça azerice baskça belarusça bengalce bulgarca çekçe çince çince. İyi geceler aşkım… günün birinde hayat seni boş verirse ve yüreğin sana yalnız bıraktığını söylerse aldırma çevir gözlerini gökyüzüne sana gülümseyen gözlerimi göreceksin aşkım iyi uykular tatlı rüyalar.

Bu Gece Gözlerimi Kapatırken, Seni Tekrar Görebildiğim Sabahı Hayal Ediyorum Çünkü Kendi Hayal Gücümdeki Hiçbir.


İyi geceler aşkım benim › portekizce: Dili algıla afrika dili almanca arapça arnavutça azerice baskça belarusça bengalce bulgarca çekçe çince çince. İyi geceler canım aşkım, tatlı rüyalar › i̇ngilizce:

( 4785 Karakter Kaldı) Iyi Geceler Aşkım.


Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca. Dnya, moın, moin, monin, moun, mön, pzt. Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur.

Ara Sıra Bize Zaman Ayır Lütfen.


Good night my dear love, sweet dreams İyi geceler aşkım… günün birinde hayat seni boş verirse ve yüreğin sana yalnız bıraktığını söylerse aldırma çevir gözlerini gökyüzüne sana gülümseyen gözlerimi göreceksin aşkım iyi uykular tatlı rüyalar. Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum her şeyim.

Ben Uyurken Hep Beni Seyrediyorsun, Ben De Uykuya Dalana Dek Yüzünün Her Karesini Dolanıyorum.


En çılgın rüyalarımda bile, senin kadar tatlı bir aşkı asla hayal edemezdim. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım… günün birinde hayat seni boş verirse ve yüreğin sana yalnız bıraktığını söylerse aldırma çevir gözlerini gökyüzüne sana gülümseyen gözlerimi göreceksin aşkım iyi uykular tatlı rüyalar.

Good Night My Love Çevirmek Istediğiniz Metni Girin:


Son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan. Bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle iyi geceler sana. Boa noite meu amor çevirmek istediğiniz metni girin:

Posting Komentar untuk "Iyi Geceler Aşkım Cevir"