Efsane Aşk Sözleri Kısa

Efsane Aşk Sözleri Kısa. Seviyorum seni uzaktan, sessizce ve masumca. Seni sevmek dünyada ki tüm çocukları avuçlamak gibi.

En Uzun Mesaj Troll kısa ve öz aşk sözleri
En Uzun Mesaj Troll kısa ve öz aşk sözleri from kisaveozasksozleri.blogspot.com

Güneş gibi parıltılarınla içimi ısıtan sen! Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim ad koyunca büyüsü. Ben senin ellerinde büyüdüm “sen” benim yüreğimde…

Senin Dünyan Kararsın Bir Ben Aydınlatayım Aşkımla.


Efsane sözler bugün zengin olursun yarın fakir ama bu gün kahpe olup yarın delikanlı olamazsın ben sana üşüyorum diyorum sen ince giyinme diyorsun, sonra da mal demek kırıcı oluyor arkadaşlarım geceleri sevgilisini falan arar, ben ise yorganın ucunu güzel kadınların kalplerinde çirkin izler bırakana delikanlı değil, erkek bile denmez Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, neden bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği. Seni ıssız bir çölde su bulmuşum gibi seviyorum, hep benimle kal aşkım.

Onu Gördüğünde Için Titrerken, Sana Gözleri Dudaklarından Önce Tebessüm Ederse Işte Aşk Budur!


Yeter ki beni bırakma, sensiz bırakma beni… sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar. William maugham bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm. Kendine anlam arayan tek canlı insandır.

İnsanlar Hatalarını Mutluyken Değil Ancak Mutsuzken Anlar.


Görücü usulü bir aşk istiyorum. Sen sabahları güzel eden, akşamları ise aydınlatansın. Aşk olmaz denilen birçok şeyi oldurur.

Çünkü O Kişi Yaralıdır Ve Yara Bandı Olarak Da Sizi Kullanır.


İmkansız olan her şey kafamın güzelliğine bakar. Güneş gibi parıltılarınla içimi ısıtan sen! Belki kavga ederiz veya birbirimizi üzeriz ama ne olursa olsun hep yanımda kal bir tanem…

Gördükçe Göresim Gelsin, Görmeyince Ölesim Ad Koyunca Büyüsü.


Bu yazımızda:efsane sözler,efsane sözler aşk,efsane sözler anlamlı,efsane sözler facebook,efsane sözler 2020,efsane sözler 2019,efsane sözler duygusal,efsane sözler kısa,efsane sözler twitter,efsane sözler i̇nstagram,efsane sözler 2016,efsane sözler etkileyici,efsane sözler yeni,efsane sözler i̇ndir,efsane sözler paylaş bulacaksınız. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktı. Benim ise tek sana sevgilim.

Posting Komentar untuk "Efsane Aşk Sözleri Kısa"