Aşk Sözleri Kısa Öz

Aşk Sözleri Kısa Öz. Ağlamak için sebeplerim var ama senin varlığın gülümsemek için ağır basıyor. Öyle güzel gülüyor ki, resmen gel bana aşık ol ben de senin hayatını alt üst edeyim der gibi.

Whatsapp AŞK Durumları 2019 Kısa Etkileyici Aşk Sözleri
Whatsapp AŞK Durumları 2019 Kısa Etkileyici Aşk Sözleri from cokiyiabi.com

Seni görmeden bile dayanmayan gönlüm, görünce nasıl dayansın. Çünkü her bir zerrem, her bir parçam. Beni mutlu edemedin deme sakın!

Sevmek Bir Renkse Gel Gökkuşağım Ol.


Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır. Kimi zaman insanın sevdiğine edeceği bir iki cümle, pek çok şeyi fazlasıyla anlatır melekler eğer siz de az ve öz konuşmayı sevenlerdenseniz, aşağıda ki listede bulunan asevgi sözcükleri eminiz çok hoşunuza gidecektir. (octavio pacz) aşk değil mi beni derde düşüren, ferhat gibi yüce dağları aşıran.

Kısa Aşk Sözleri Allah’ım Bana Bir Yol Göster, Ona Çıksın.


Yalansan yalanı severim elimde değil. Aşk sözleri̇ allah’ım bana bir yol göster, ona çıksın… belki hiç gelmeyeceğini bildiğim için bu kadar çok seviyorum seni. Bana her baktığında kalp atışımı hissedebiliyor musun sevgilim?

Sevmek, Sevdiğin Kişiyle Birlikte Olmak Değildir Unutma!


İyiyim deriz ya hep, alışkanlık bizimkisi. Kısa sözler aşk bana sırt çevirme ne olur gece oluyor sanıyorum. Seni bulmaktan çok aramak isterim!

Her Çağda Var Olan Aşk Insanoğlu Yaşadığı Sürece Var Olacaktır.


Gülümse biraz ilaç alacak param yok çünkü. Kanatlarım yok ama senin aşkınla gökyüzünde uçuyorum. İşte sizler için hazırladığımız kısa aşk sözleri.

Birisi Var, Her Geçen Gün Daha Fazla Aşık Oluyorum.


“yerinde söylenen kısa bir söz, yersiz söylenen uzun bir sözden bin defa daha etkilidir.” Kalbimin ta derinliklerinde… sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın. Çünkü aşk hiçbir zaman yerinde saymaz.

Posting Komentar untuk "Aşk Sözleri Kısa Öz"