Uzun Aşk Mesajları Sevgiliye

Uzun Aşk Mesajları Sevgiliye. Bakalım tnt çukuru patlayınca neler olacakyeni bölüm i̇yi seyirle. Sevgiliye uzun mesajlar yazımızda sevgiliye güzel sözler, sevgiliye uzun aşk mesajları bulabilirsiniz.sevgiliye güzel sözler ile sevgilinize uzun aşk sözleri gönderip kalbini kazanabilirsiniz.

Sevgilimle barismak istedim ama olmadı bende böyle bir
Sevgilimle barismak istedim ama olmadı bende böyle bir from www.kizlarsoruyor.com

Sensiz yaşadığım her an öğrendim üzülmek denen şeyi. Ben mutluluktan sarhoş gibi yürüyorum, gülümsüyorum herkese. Ben aşk neymiş sende gördüm sende yaşadım.

Ayrılık Ne Kadar Zor Imiş Sevdiğimden Ayrı Kalmak Bir Ölüm Imiş.


Erkek sevgiliye söylenecek güzel uzun mesajlar. Uyuyamıyorum sana sarılıp öylece kalmak ve her saniyemde seni hissetmek istiyorum. En güzel aşk sözleri i̇kimizi bir kefene saralar.

Sevgiliye Uzun Mesajlar Kaç Gün Kaç Ay Geçti Seninle.


En güzeli değil, hayırlısı bizim olsun yeter sevgilim. Ruhumu görsen sen bile üzülür ağlarsın bu duruma gel de içimdeki bu eziyete bir son ver sevgilim. Kalbime girdiğin saniyeden itibaren, her yerim sen oldun.

Çünkü Ruhum Sende Sonsuzluk Olur.


Seni tanısalardı, kalbindeki seni bilselerdi hak verirlerdi bu halime. Aşkından mecnun oldum düştüm çöllere, ferhat oldum deldim dağları ama bir sana yar olamadım benim imkânsız aşkım. Bakalım tnt çukuru patlayınca neler olacakyeni bölüm i̇yi seyirle.

Sensiz Yaşadığım Her An Öğrendim Üzülmek Denen Şeyi.


Seni tanısalardı, kalbindeki seni bilselerdi hak verirlerdi bu halime. Hayatımda değer verdiğim en güzel varlık. Sevgiliye uzun romantik mesajlar ne de güzel sesin var içime huzur veren, ne de güzel gözlerin var derinlerinde yok olduğum… ne de güzel ellerin var pamuk gibi, ne de güzel saçların var güneş gibi… ne de güzel varsın, aşkın ta kendisi gibi.

Yanında Uyanacağım Günlerin Hayaliyle Yaşıyorum.


Seni düşünürken içim geçmiş, severken de ömrüm. Gözüm göz menziline girsin yeter. İyi ki varsın, iyi ki yanımdasın.

Posting Komentar untuk "Uzun Aşk Mesajları Sevgiliye"