Sevgiliyle Uzun Mesaj

Sevgiliyle Uzun Mesaj. Ben her zaman senin yanında oldum ve yanında olacağım. Senin aşkın koruyucu, nazik ve inanılmaz oldu.

Romantik Sevgililer Günü Mesaj aşk şiiri kısa
Romantik Sevgililer Günü Mesaj aşk şiiri kısa from asksiirikisa.blogspot.com

Belki mükemmel biri değilim ama her zaman sevgilim için elimden geldiği kadar destek olmaya hazırım. 2014 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Sevgiliye uzun mesaj atmak isteyen çoğu insan bunun için örnekler alır.

Yatmadan Önce Sevgiliye Uzun Mesaj Göndermek Onu Sabah Kalkınca Mutlu Eden Önemli Şeylerden Bir Tanesidir.


Senin hayatım üzerindeki olumlu etkilerini bilebilmene imkan yok. Ben mutluluktan sarhoş gibi yürüyorum, gülümsüyorum herkese. Sevgiliye uzun mesajlar yanımda uyu isterim bir tek, son nefesimi verene kadar hiç bir şey yapmadan senin uyuyuşunu seyredebilirim bir tanem.

Eski Sevgiliye Uzun Mesaj Atmak Istemiş Ama Kendimizi Son Anda Frenleyebilmişizdir.


Senin aşkın koruyucu, nazik ve inanılmaz oldu. Kuracağınız her güzel cümle etkili bir sevgiliye aşk mesajı kaynağı olacaktır. Neredeyse çıkacağım sokaklara, “aşığım ben” diye bağıracağım.

Senin Güzelliğin Parlayan Güneşin Işığından Bile Fazla Sevgilim, Ama Sen Sadece Benimsin Benim Güneşimsin Sabahlarıma Doğan Beni Aşkınla Hayata Bağlayan En Özelimsin.


Hayat acımasız olmasına rağmen bana sevgiyi en özeliyle tattırdın. Günaydın bahar çiçeğim, bugün doğan güneş güzelliğini kıskansın, kuşlar sana sevgimi haykırsın, aşkım rüzgâr olup sarsın çevreni ve ben bugünde seni özleyerek uyandım sevgili. Seni dün sevdim, bugün seviyorum ve yarın da seni.

Seni Üzenler Karşısında Önce Beni Bulacaklardır.


Uzun mesajlar sevgiliye iinizden gelenlerin tam olarak hayat bulmasını sağlayabilir. Kabul ediyorum hata bende ama sende affet artık beni sevgilim. Sevgiliye uzun mesaj romantik bir buluşma ya da konuşma demektir.

Canımdan Çok Sevdim Seni Ve Bir Ömür Boyunca Da Aynı Aşk Ve Aynı Ihtirasla Bağlı Olacağım Sana.


Bir masal gibi bir yudum su gibi tutsam avuçlarımın içinde sıksam kaçıverecek gibi öyle bir şeydin işte bir. Eğer erkek arkadaşınıza veya kız arkadaşınıza uzun mesaj yazmak istiyorsanız yapmanız gerken şeyler var. En önemlisi sevgiliye uzun mesaj atarken gündeminizdir.

Posting Komentar untuk "Sevgiliyle Uzun Mesaj"