Memleket Sevgisi Ile Güzel Sözler

Memleket Sevgisi Ile Güzel Sözler. Köprü başında karnı aç simit satan çocuklar olmasın bir ekmek parası için selpak mendili satan. Ah memleketim dersin başını kaldırıp gökyüzüne bakarsın.

Canım İle İlgili Sözler » Alışkanlık
Canım İle İlgili Sözler » Alışkanlık from aliskanlik.com

Memleket sevgi̇si̇ sözleri̇ benim halim memleketin hali. Burnunda tüter her şey, yaşadığın anılar canlanır gözünün önünde, gezdiğin yerler, sevdiklerinle birlikte geçirdiğin güzel günler bir bir gelir aklına. Bu sayfada yer alan bu sözleri okuyun diğer anlamlı sözler sayfalarına da göz atın.

Hiçbir Şey Gidermez Iç Sıkıntımı.


Ah memleketim dersin başını kaldırıp gökyüzüne bakarsın. Bu sayfada bulunan bu sözleri okuyun diğer anlamlı sözler sayfalarına da göz atın. Ey beytü’l makdis, memleket sözleri sen hasretten de öte ‘duâ’sın benim için.

Bu Sayfada Yer Alan Bu Sözleri Okuyun Diğer Anlamlı Sözler Sayfalarına Da Göz Atın.


Memleket ile ilgili 1198 şiir aşağıdadır. Bana söyle ve ben unutayım. Kardeş kavgasına bir nihayet olsun.

Yardan Ayrılmak Ne Zormuş, Gurbet Yardan Daha Zormuş.


Yorum bölümünden yorum ya da söz gönder. Seni benden gurbet bile ayıramazken ölüm vız gelir sevgilim! İyi biliniz ki türkiye cumhuriyeti şeyhler.

Güzel Ve Tutkulu, Sen Benim Memleketim Gibisin Her An Özlemiyle Yandığım.


Hayır kirlettiği bir odadan kaçar gibi. (cahit sıtkı tarancı) zenginlik gurbette bir vatan, fakirlik vatanda bir gurbet gibidir. Bu sayfadaki ya da başka güzel sayfadaki sözleri kısa mesajla yolla ya da sosyal medyada paylaş.

İşte Bu Şiirlerden Vatan Memleket Sevgisini Ifade Edenleri Sizler Için Derledik.


Nazım hikmet bir memleket halkının sağlığı, hakikatte bir devletin dayandığı bütün mutluluk ve gücün temelidir. Memleket sevgisi ile alakalı güzel çok güzel ve anlamlı sözler bir araya getirdik. Buckle vatan için katlanılan ölüm kadar, tatlı ve şerefli bir ölüm var mıdır?

Posting Komentar untuk "Memleket Sevgisi Ile Güzel Sözler"