Cok Guzel Ask Sozler

Cok Guzel Ask Sozler. Değişik aşk sözleri kısa * konuşmak istemiyorsan, sarıl. Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.

Kuzene Çok Güzel Sözler
Kuzene Çok Güzel Sözler from www.denkbilgi.com

Sevgi sozleri sevgi sozleri guzel soz romantik sozler. Sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar. Aptal bencil ve sağlıklı olmak mutluk için gerekli üç şeydir ancak eğer aptallık yoksa diğerleri yeterli değildir.

Beni En Güzel Rüyalarımdan Bile Uyandıran Sevdiğim…


Tam güldüğün yerde başlar şiirler. Aşkın en güzeli bizim olsun. Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?

Şimdi Sorarım Sana, Hangi Aşk Daha Büyüktür?


Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma aşlk olurdun… elif şafak aşktın sen, gidişinden bildim seni. Ya öleceksin aşkından ya da vazgeçeceksin. Benim tenim soğuk, seninki kor alev.

Yaşamak Olsan Da Gel, Ölüm Olsan Da Gel.


Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım. Aşk asla ölçülemez, sadece hissedilebilir. Adı aşk biraz sevmek diye bir şey yok.

Biz Iki Yarım Parça Gibiyiz.


Etki̇leyi̇ci̇ aşk sözleri̇ sen bana allah’ın emanetisin. Ayrılık bize göre değil sevgili. Ben senin olayım, sen ömrümü al, ben seni seveyim, sen beni sev mutlu olalım.

قلبي كقبري لا يسعه اثنان Kalbim, Kabrim Gibidir ;


Hayatımı cennetin renkleri ile boyadın. Aşkın ilk nefesi, mantığın öldüğünün resmidir. Bu sabah uyandım ve hayatımın çok kıymetli olduğunu anladım.

Posting Komentar untuk "Cok Guzel Ask Sozler"