Aşka Dair Sözler Özlem Tekin

Aşka Dair Sözler Özlem Tekin. Özlem tekin aşka dair şarkı sözleri: Aşkın yüzlerce neşteri, ruhun damarlarına sokuldu ve oradan gönül adı verilen bir damla aldı…

Hüseyin FIRAT ( Özlem TEKİN Aşka Dair cover )
Hüseyin FIRAT ( Özlem TEKİN Aşka Dair cover ) from www.youtube.com

Mevlana aşktın sen, gidişinden bildim seni. 18.11.1971’de california’da doğan özlem tekin, babası prof. Aşk nedir, bilmiyorsan gecelere sor, şu sapsarı yüzlere, şu kupkuru dudaklara sor.

Özlem Tekin Akorları Ve Şarkı Sözleri.


Emrah otlu , cem saydamwww.facebook.com/kumarbandd Aşk, gönül yolunda bir olmak, sevgiyi ve duayı hissetmektir. Kim bilir belki başka bir yer başka zamanda yine bulurum sevdayı saçları senin gibi olmaz gözleri belki yeşil değil ama bu defa bu son olucak aşka dair ne var ne yoksa

Özlem Tekin Aşk Yangın Şarkı Sözleri:


Özlem tekin aşk yangın şarkı sözleri. Aşk, davaya benzer, cefa çekmek de şahide. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız.

Lal Olmuş Dilime Adını Dolar.


Aşkın yüzlerce neşteri, ruhun damarlarına sokuldu ve oradan gönül adı verilen bir damla aldı… Özlem tekin, sitede özlem tekin şarkı sözleri, akorları, sekmeler, zil sesleri için arama nomorelyrics.net Tutmam içimde duydum eiin ei eiinde sormam kiminie gördüm keyfin yerinde tek bir sözüm var dinie öfie içimde tek bir canım var cehennem dibinde aşk yangın.

Yine Yaniış Yaptımyine Aidandım Ahbeni Sevmek Günah.


Ayrıca özlem tekin ait tüm şarkıları bulabilirsiniz. Beni sen, seni ben bilirim. Eğer, gözlerin görüyor ve kulakların da duyuyorsa;

Özlem Tekin Aşka Dair Şarkı Sözleri:


Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki. Güncel sorgulama tarihi ( 26.10.2021 12:51:38) Aşka dai̇r anlamli sözler gönlüme düştüğü günden beri o ateşi aşk bilirim.

Posting Komentar untuk "Aşka Dair Sözler Özlem Tekin"