Asker Kamyon Arkası Yazıları

Asker Kamyon Arkası Yazıları. Doğan güneş şafağım batan güneş gençliğimdir. Ovaya saldım koçu, sevdim aldım doçu.

araba arkası yazıları 201560 uludağ sözlük galeri
araba arkası yazıları 201560 uludağ sözlük galeri from galeri.uludagsozluk.com

Varlığım kimleri tribe sokuyorsa daha buradayım. Hayvan açken, i̇nsan tokken kudurur. Kader satılmıyor ki iyisini alalım.

Ey Mavi Göklerin Beyaz Ve Kızıl Süsü, Kız Kardeşimin Gelinliği, Şehidimin Son Örtüsü, Işık Işık, Dalga Dalga Bayrağım!


Sahibi asker’e kadar gitti, dönecek. Yollar sürüşüme kızlar s**işime hasta. Beni sırtımdan vurmasan iyi olur, çünkü orası o kadar kalabalık ki seni bile bulamam.

Gökyüzünde Bir Yıldız Olsaydım Ilk Sana Kayardım.


Kader satılmıyor ki iyisini alalım. Geldiğini komutana bildirmek için komutanın ofisine girer ve bekler. Vatanın bekçisiyiz, biz hudut kartalları.

Komik Asker Sözleri Bahar Gelir Geçer Torun Gelir Dede Kaçar.


Kamyon arkası yazıları yazımızda komik kamyon arkası yazıları ve anlamlı kamyon arkası sözleri 2021 bulabilirsiniz. Aşık bir kamyoncunun yolu biter mi? Al bayrağın rengi var, yerde, gökte, bulutta.

Seven Ancak Anlar Aşık Kamyoncunun Halinden.


Arabanın dizeli, sevdim seni köylü güzeli. Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza. Kadınlar i̇in araba arkası yazıları yazımız da.

Güvendiğim Dağlara Kar Yağdıranlar, Hazırlanın!


Dağların aslanları geceniz gündüz gibi olsun dualarım sizinle askerim. Dar geliyorsun artık dar… başkent olsan neye yarar. Ben seni i̇stanbul boğazında değil ankara ayazında sevdim.

Posting Komentar untuk "Asker Kamyon Arkası Yazıları"