Aşkı Tarif Et Bana Sözleri

Aşkı Tarif Et Bana Sözleri. Defalarca söyledim seven kalp aşka yenilmez. Yanlış kimse kalleş seviyor dediğin kız içime düşürdü ateş artık bundan sonra o benden kopan büyük bir leş taylan kaya yazdı bak iyi dinle bu sözleri.

Taylan Kaya Aşkı Tarif Et Bana Sözleri
Taylan Kaya Aşkı Tarif Et Bana Sözleri from www.izlesene.com

Defalarca söyledim seven kalp aşka yenilmez. By admin 8 ay önce 326 i̇zlenme. Defalarca söyledim seven kalp aşka yenilmez.

Yoksa Her Yattığında Onu Düşlemekmidir.


Yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk bitmez. Sözlerii aklına geldiğinde belki dolar gözlerin eskiyi hatırlayıp dönmek istersen geri dönme artık istemem senin o kahpe kalbini Yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk gitmez defalarca söyledim seven kalp aşka yenilmez sevmek sevilmekmidir aşka yenilmekmdir ?

Aşkı Tarif Et Bana Içinde Sen Ol Ama.


Aşkı tarif et bana sözleri taylan kaya diyarbakır misali şarkı sözleri… aşkı tarif et bana sözleri canım sıkıldı yine kalem kağıt elimde geldin yine aklıma yazmak istedim beste yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk bitmez defalarca söyledim seven kalp aşka yenilmez sevmek sevilmek midir aşka yenilmek midir? Taylan kaya aşkı tarif et bana mp3 indir dur müzik yükle aşkı tarif et bana dinle sözleri oku, aşkı tarif et bana cepten mobil indir Yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk bitmez.

Yoksa Her Yattığında Onu Düşlemekmidir.


By admin 1 yıl önce 322k i̇zlenme. Cebimde on liram var ne yapsam bilmiyorum. Canım sıkıldı yine kalem kağıt önümde geldin yine aklıma yazmak istedim beste yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk gitmez defalarca sö.

29102020 Canbay Wolker Denedim Olmadı Şarkı Sözleri.


By admin 8 ay önce 326 i̇zlenme. Kırmızı bir mersedes bedeninle takas ettin. Canım sıkıldı yine kalem kağıt elimde geldin yine aklıma yazmak istedim beste yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk bitmez defalarca söyledim seven kalp.

Göz Göze Geldiğinde Çocukça Gülmekmidir ?


Beste sözleri̇ duydumki evleniyon benden bir başkasıyla teni tenine yabancı olan bir çocukla allah bozmasın senin mutluluğunu valla gözlerimde yaşlarla yazıyorum bak sana nasılda yakışır o beyaz gelinlik sana hep hayalimdi gelinlikle gelseydin bana allah'tan başka birşey istemedimki valla şansım talihim. Aşkı tarif et bana sözleri. Aşkı tarif et bana şarkısının sözleri free by you for building and suppliers to create your creative writing and as you might have the acci.

Posting Komentar untuk "Aşkı Tarif Et Bana Sözleri"