Asik Veysel Sarki Sözleri

Asik Veysel Sarki Sözleri. Aşkın beni elden ele gezdirdi 11. Şu geniş dünya’ya sığmayan gönül bir odaya kapandı kaldı.

Özlü Sözler Poster Asik Veysel Gala
Özlü Sözler Poster Asik Veysel Gala from gala-onlineshop.de

O da benim gibi yârdan ayrılmış. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Anlamli aşik veysel sözleri̇ güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa.

Aşık Veysel Ayrılık Şarkı Sözleri.


Bir çift turna gördüm yolda yorulmuş. Türk ozanı aşık veysel'in en güzel 5 sözü; Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız.

Biri Görmez Gözü Iie Görmüş Dünyayı Özü Iie Çaimış Söyiemiş Öiesiye Hek Biidiği Diiin Gözü Iieonun Adı Aşık Veysei Şatıroğiu Yoiu Uzun Ince.


Aşık veysel atabarı şarkı sözleri: Bir küçük dünyam var içimde benim. Şu geniş dünya’ya sığmayan gönül bir odaya kapandı kaldı.

Ala Gözlü Benli Dilber 4.


İnan sana değil kastım, cahille muhabbeti kestim. Her gün aklımdan geçiyorsun, insan bir selam verir. O da benim gibi yârdan ayrılmış.

Arı Mıyım Çiçek Miyim 9.


Sizleri derinden etkileyeceğinden emin olduğumuz bu sözleri instagram, facebook, twitter ve tumblr gibi sosyal medya hesaplarından paylaşabilirsiniz. Cahil insan gül ise de koklama. Yıllarca aradım kendi kendimi hiçbir türlü bulamadım ben beni hayal mıyım ürüya mı bilinmez hiçbir türlü bulamadım ben beni.

Şu Geniş Dünyaya Sığmayan Gönül Şimdi Bir Odaya Kapandı Kaldı.


Aşık veysel tüm şarkı sözleri. Aşık veysel küçük dünyam lyrics aşık veysel küçük dünyam şarkı sözleri aşık veysel isimli sanatçının seslendirdiği küçük dünyam ne ait sadece şarkı sözü bulunmaktadır sitemizde hiç bir şekilde küçük dünyamne ait başka bir içerik bulunmamaktadır. Aslıma karışıp toprak olunca 12.

Posting Komentar untuk "Asik Veysel Sarki Sözleri"