Sevgiliye Uyurken Güzel Mesajlar

Sevgiliye Uyurken Güzel Mesajlar. Güzel gözlerini kapat ve allah’a emanet olup uyu sevgilim. Çamurluğa patsam da senden asla vazgeçmem.

Tumblr Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı aşk üzerine sözler
Tumblr Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı aşk üzerine sözler from ask-uzerine-sozler.blogspot.com

Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın… ve aşk. İçime çekmeye doyamadığım kokuna, sıcacık tenine, huzur dolu nefesine, kısaca meleğime kavuşana kadar burada yalnızım ama buluşmamıza az kaldı sevdiğim. Çamurluğa patsam da senden asla vazgeçmem.

İçime Çekmeye Doyamadığım Kokuna, Sıcacık Tenine, Huzur Dolu Nefesine, Kısaca Meleğime Kavuşana Kadar Burada Yalnızım Ama Buluşmamıza Az Kaldı Sevdiğim.


Keşke geceleri ihtiyacın olan her şey ben olsaydım! Eğer bu sözleri mesajları gece göndermek isterseniz ve gece yarısı sevgiliye atılacak mesajlar arıyorsanız, sevgiliye iyi geceler mesajı sayfasına bakabilirsiniz. Uyurken o kadar güzel görünüyorsun ki sana bakmadan duramıyorum.

Kalbi Güzel Insanların Hepsine Iyi Geceler Tatlı Rüyalar.


Sensiz doğsa da güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsak da şimdi yanında olamasam da, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili. Ne kadar sarılırsan sarıl, bıraktığın an. Sevgiliye uzun mesajlar yazmak kolay değil ama gereklidir.

Sevgi̇li̇ye Anlamli Uyku Mesajlari İyi Geceler Dileme, Iyi Geceler Ol Bana Yeter!


Günün birinde hayat seni boş verirse ve yüreğin sana yalnız bıraktığını söylerse aldırma çevir gözlerini gökyüzüne sana gülümseyen gözlerimi göreceksin aşkım iyi uykular tatlı rüyalar. Mutlu olmamı istiyorsan hep yanımda ol canım sevgilim. İyi uykular tatlı rüyalar sevgilim.

Bilmezdin, Ben Uzaklardan Üstünü Örterdim Her Gece.


Seni çok ama çok seviyorum her şeyim. Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum her şeyim. Güzel sevdiğim yattıysan sevgi yorganımızı üstüne örteceğim, sabah kadar sevgi.

Bana Yaşattığın Her Güzel Duygu Için Sana Milyonlarca Kez Teşekkürler Bir Tanem.


Sosyal yaşam sevgiliye etkileyici iyi geceler mesajları 2022! En güzel sözlerden oluşan bu yazımızda; Sevgiliye iyi uykular mesajı sen uyurken en güzel rüyalar seninle olsun, gözlerin uykuda bile mutluluktan gülümsesin.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uyurken Güzel Mesajlar"