Sevgiliye Etkileyici Ayrılık Mesajları

Sevgiliye Etkileyici Ayrılık Mesajları. Bir yere kadar üzülmek, bir yerden sonra vazgeçmeyi bilmek gerekir. Ne kadar sarılırsan sarıl, bıraktığın an özlersin.

Sevgiliye Günaydın Mesajları Kısa, Etkileyici ve Romantik
Sevgiliye Günaydın Mesajları Kısa, Etkileyici ve Romantik from onedio.com

Gün gelir bakarsın arkandan vurur. Nasıl sensizliği ben yaratmadımsa tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacak. Her şeyin bir sonu vardı biliyordum.

Bir Yere Kadar Üzülmek, Bir Yerden Sonra Vazgeçmeyi Bilmek Gerekir.


Hangi çağdan kalma âdet oldu, 2 gün sevip, bir ömür terketmek! Mademki kafanda bahar var benden sana izin delikanlı sev sevebildiğin kadar. Bazen öyle konuşacaksın ki, karşındaki cevap veremeyecek.

Ayrılmamızın Neresinde Görüyordu Bilmem Ayrılığı Ama Onunda Dediği Gibi Hayırlısı.


Tam size göre mesajlarımız var. Nasıl sensizliği ben yaratmadımsa tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacak. Yanında benden yakın başka biri.

Defterlerinizi Bir Duygu Kumbarası Gibi Düşünebilir Ve Yıllar Içinde Birçok Hissi Burada Biriktirebilirsiniz.


Sevgi̇li̇ye etki̇leyi̇ci̇ güzel sözler dünyanın bütün şiirleri senin üzerine yazılmış gibi. Ne kadar sarılırsan sarıl, bıraktığın an özlersin. Çok zaman kaybetmeden okumaya başla.

Bazen De Öyle Bir Susacaksın Ki Karşındaki Konuşmaya Cesaret Edemeyecek.


Sevmek ölmektir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce. O yüzden gitti demek ki. Etkileyici ayrılık sözleri i̇çimi sızlatan bu gidişin değildi.

Bir Gün Seni Unutmak Zorunda Kalırsam Aşkımın Küçüklüğüne Değil, Çaresizliğimin Büyüklüğüne Inan.


Ayrılık mesajları uzun unutursun dediler ama hiç dedikleri gibi olmadı. Ona olan duygularınızı biriktirdiğini defterlerde bu cümleleri ölümsüzleştirebilirsiniz. Sevgiliye etkileyici uzun mesajlar ile kalbinizdekini ona yansıtabilir ve kelimelerinizi kullanarak aşkın gücünü ispatlayabilirsiniz.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Etkileyici Ayrılık Mesajları"